Hola a tots!
Hem rebut de l'O.E.M una recuperació d'una Larus audouinii anellada a Eivissa;
Data d'anellament: 26/06/96
Lloc d'anellament: Illa Negre (Eivissa)
Edat: poll
Data de recuperació: 12/08/2005
Lloc de recuperació: Platja de los Lances (Càdis)
Circumstàncies: marca llegida al camp
Vamos tota una veterana!!
Salut
oliver
Recuperació Larus audouinii
- Oliver Martínez
- Member
- Entrades: 228
- Membre des de: dc. gen. 09, 2008 7:24 pm
- Ubicació: Eivissa
- Contacta:
Recuperació Larus audouinii
Ladran, amigo Sancho, luego cabalgamos.
- jordi muntaner
- Member
- Entrades: 523
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm
Hola Óliver,
Si m'envies l'anella podré notificar-te l'historial, si és que hi han més lectures.
Enguany he recollit un total de 530 lectures de gavina de bec vermell (Larus audouinii), la gran majoria fetes a Mallorca, algunes a l'illa de l'Aire i les demés disperses per la resta de les Balears o fora de l'arxièlag.
Salut,
Jordi
Si m'envies l'anella podré notificar-te l'historial, si és que hi han més lectures.
Enguany he recollit un total de 530 lectures de gavina de bec vermell (Larus audouinii), la gran majoria fetes a Mallorca, algunes a l'illa de l'Aire i les demés disperses per la resta de les Balears o fora de l'arxièlag.
Salut,
Jordi
- Oliver Martínez
- Member
- Entrades: 228
- Membre des de: dc. gen. 09, 2008 7:24 pm
- Ubicació: Eivissa
- Contacta:
- jordi muntaner
- Member
- Entrades: 523
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm
Hola Oliver,
Gràcies per les dades. Aquesta cita m'havia arribat via GOB Mallorca fa molts pocs dies.
Aquesta gavina la vàrem anellar amb una gent de Greenpeace durant la campanya del 1996. Tinc moltes lectures (36 exactament) des de la primavera de 1997 fins a la tardor de 2006, totes pel sud d'Espanya (Màlaga i Cadis). Cap lectura aquí i cap a les zones d'hivernada, segurament africanes.
És una pena que no es facin lectures a algunes colònies de cria d'Eivissa i/o Formentera, a veure si vos animau!
Salut,
Jordi
Gràcies per les dades. Aquesta cita m'havia arribat via GOB Mallorca fa molts pocs dies.
Aquesta gavina la vàrem anellar amb una gent de Greenpeace durant la campanya del 1996. Tinc moltes lectures (36 exactament) des de la primavera de 1997 fins a la tardor de 2006, totes pel sud d'Espanya (Màlaga i Cadis). Cap lectura aquí i cap a les zones d'hivernada, segurament africanes.
És una pena que no es facin lectures a algunes colònies de cria d'Eivissa i/o Formentera, a veure si vos animau!
Salut,
Jordi