Hola.
Dissabte passat en Sebastià Torrens, en Rafel Mas, n'Enrique, en Lluís Parpal i jo vàrem fer una sortida en barca per la badia de Pollença, arribant fins passats els caps de Formentor i la Victòria.
Vàrem dur peixet per atreure aus marines, i no ens va anar gens malament. Entre altres espècies, cal destacar l'observació de 2 gavines tresdits (Rissa tridactyla) i alguns cadafets (Fratercula arctica), 3 segurs i alguns més de possibles. Un únic virot gros (que es va portar molt bé, donant voltes a la barca una bona estona) i molts grupets de virots petits, que sumaren més de 100 individus.
Al següent enllaç podeu veure algunes de les imatges que vaig poder fer : http://www.mallorcaweb.net/pnalbufera/forumaus2.htm
Les de les tresdits són molt dolentes, però aquestes aus varen "passar" olímpicament de noltros i del peixet que les tiràvem, va ser tot vist-i-no-vist.
Març és sense cap dubte el millor mes per veure varietat d'espècies marines!
Salut,
Sortida en barca
- Maties Rebassa
- Member
- Entrades: 1030
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm
Sortida en barca
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
- Andrés Mas
- Member
- Entrades: 202
- Membre des de: dc. jul. 02, 2008 9:00 pm
- Ubicació: sa rápita
- Contacta:
- Maties Rebassa
- Member
- Entrades: 1030
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm
Hola Andrés.
Sí, per la zona on dius també se'n poden veure, clar. Anant a Cabrera jo n'he vist unes quantes vegades, sempre dins març i començaments d'abril. El cadafet és, per a mi, una de les espècies marines que més desaparcebuda passa, per les seves costums pelàgiques i el seu comportament discret. Però d'haver-n'hi, n'hi ha, només fa falta agafar barca i anar a cercar-los :-)
Sort!
Sí, per la zona on dius també se'n poden veure, clar. Anant a Cabrera jo n'he vist unes quantes vegades, sempre dins març i començaments d'abril. El cadafet és, per a mi, una de les espècies marines que més desaparcebuda passa, per les seves costums pelàgiques i el seu comportament discret. Però d'haver-n'hi, n'hi ha, només fa falta agafar barca i anar a cercar-los :-)
Sort!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
- Andrés Mas
- Member
- Entrades: 202
- Membre des de: dc. jul. 02, 2008 9:00 pm
- Ubicació: sa rápita
- Contacta: