Una parella de milanes a Calvià / Kike oñate.

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Kike
Member
Entrades: 22
Membre des de: ds. juny 06, 2009 7:57 pm
Ubicació: Calvià

Una parella de milanes a Calvià / Kike oñate.

Entrada Autor: Kike »

Fa un temps que una parella de milanes viuen al meu poble.
Les estic estudian amb un amic meu, en Gabriel. Les e arribades a veure només a uns deu metres damunt jo i son molt boniques, també les e vist quan es reproduien, es un espectacle precios de la natura.

Un salut a tots. Kike Oñate Vega.
Cati
Member
Entrades: 455
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

Hola Kike, Hola Gabriel, ens fa molta il·lusió tenir gent tan jove que li agradi sortir al camp i observar aucells, com a tots nosaltres, així que benvinguts al fòrumaus. D'aquí a molt poquet els polls de milana iniciaran el seu primer vol, o sigui que podeu estar pendents a veure si els veis volar per Calvià.

Salut!

Cati
Kike
Member
Entrades: 22
Membre des de: ds. juny 06, 2009 7:57 pm
Ubicació: Calvià

Entrada Autor: Kike »

Hola Cati,gracies per respondre,pero una cosa tu saps si hi ha més nins de 13 anys que estiguin interesats en la ornitologia?
Un salut. Kike.
Cati
Member
Entrades: 455
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

Hola Kike. La veritat es que és difícil trobar a joves com vosaltres interessats en els aucells, però sí que conec alguns. Per exemple en Jordi i en Pedro són d'Artà, tenen 12 anys i ens acompanyen a algunes de les sortides que organitza el GOB. Segur que tindreu l'oportunitat de coincidir.

Cati
Cati l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 07, 2009 10:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gil Panadés
Member
Entrades: 202
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 8:45 am

Entrada Autor: Gil Panadés »

Estic content de la incorporació d´en Kike i en Biel al For..., la continuitat d´aquesta afició está assegurada...!
No deixa d´esser curiós que tant jovenets ja tenguin aquesta inquietut i ja certs coneixements...
Benvinguts tots 2.
slautacions.
Gil
Respon