Guia de camp

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Gabriel
Member
Entrades: 347
Membre des de: dv. juny 05, 2009 4:50 pm
Ubicació: Calvià Poble
Contacta:

Guia de camp

Entrada Autor: Gabriel »

Hola , he obert aquest tema , perque fa una semana vaig fer l'aniversari i entre les meves avies he runit 100 euros , per aixo vui com,prarme una nova guia de camp , que no sigui de imatges ,

per favor qui sen sapiga una que la posi , osea de recomanació i si sabeu on comprarles millor

Moltissimes gracies.

Biel
GRUP D'ORNITOLOGIA DE CALVIÀ

www.goc-calvia.blogspot.com
Xavi
Member
Entrades: 583
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:08 am
Ubicació: a ca meva

Entrada Autor: Xavi »

N'hi ha moltes. La que te recoman és "GUIA de aves de España y Europa". Editorial Omega. Mullarney, Svensson, Zetterström & Grant. Per jo és la "biblia". Crec que val uns 60 Euros, amb el que te sobra te pots comprar 2 guies més, barates, senzilles però formidables: Aves de Europa. Barthel & Dougalis. Edit Lynx. i Guia de las Aves de España, Peninsula, Baleares y Canarias. Eduardo de Juana & Varela. Ed Lynx. Aquestes 2 darreres són molt barates i bastant bones. Amb tot això vas més que sobrat. No som partidari de fer publicitat de llibreries, però a Llibres Mallorca (darrera Santa Eulàlia) les pots trobar els 3.
Xavier Canyelles.

"Entomos & Malakos"
Gabriel
Member
Entrades: 347
Membre des de: dv. juny 05, 2009 4:50 pm
Ubicació: Calvià Poble
Contacta:

Entrada Autor: Gabriel »

Moltissimes gracies, Xavi , a si algu en sap´mes que m'ho mdigui
GRUP D'ORNITOLOGIA DE CALVIÀ

www.goc-calvia.blogspot.com
Juan J. Bazán
Member
Entrades: 1134
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:45 pm
Ubicació: Son Rapinya (Palma)

Entrada Autor: Juan J. Bazán »

Totalmente de acuerdo con Xavi; esa es para mi la guia mas practica.
Saludos.
No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.
joem
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:04 pm
Ubicació: Palma (La Vileta)

Entrada Autor: joem »

Hola Biel,
A més de les que ha dit en Xavi, jo utilitzo la guia "Ocells d'Europa amb el nord d'Africa i Orient Mitjà" den Lars Jonsson tambe d'editorial Omega i que te un preu entorn dels 48-40 euros, te moltes il·lustracions i mapes i esta tant en catala com en castella.
Crec que tant aquesta com la del Mullarney Svensson i demes son les millors.
Salut
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
Respon