Avui dematí ben prestet he anat cap al blanquer de Maria de la Salut i se m'ha donat prou bé l'observació d'aus. Quedaven poques terroles (Calandrella brachydactyla), en canvi hi havia un munt de vitracs barba-roigs (Saxicola rubetra) sedimentats, n'he contat més de 20.

També hi havia un grapat de coablanques (Oenanthe oenanthe). Però on he tengut més sort ha estat amb els rapinyaires. Hi ha molt jovenet a la zona (hi ha molt d'aliment), i anant amb el cotxe no s'assusten quasi gens. He pogut fer un grapat de fotos des del vehicle, sense sortir dels camins.
Els xoriguers estaven tan aprop que em resultava complicat ficar-los dins enquadre.


També he trobat dos jovenets d'arpella posats al terra (un d'ells un mascle, es coneix pel color de l'iris -de segon any? a veure si algú em pot ajudar a datar-lo bé)


I per acabar, un jovenet d'àguila d'albufera, amb una sola marca alar a l'ala dreta (no en duia a l'esquerra), i anella metàl·lica a la pota esquerra.

No hi havia camí per acostar-s'hi, però en els retalls es pot veure que la marca és la A3 (blanc sobre blau fosc, o gris-negre??)

Algú té idea d'on es pot haver marcat aquest animal? No ho he trobat per internet.
Salut!