Bones a tothom...
Ahir va ser un gran dia per a la historia ornitica del Paratge de la Serra...Ahir 3 equips:
- Arxibebenoconduzcas(Xavi llabres i e seu pare)
-Ses guatleresiutipel.leres(Cristina i Paula)
-Los combatientes (Jose Luís i Biel)
Es batiren en una apasionant i de lo mes divertida competició, i ara per donar mes intriga als lectors....
¿¿¿¿QUI GUANYARA???
Varem veure moltissimes especies , al menos el meu equip ,dentre elles les mes importants:
A Galatzó:
-En J. Luis va veure un Fringilia Montifringilia, pero com segons ells jo estava empanat, i no el vaig arribar a veure molt be pues no conta per la marató....
-Turdus philomelos
-Phylloscopus collybita.
-Phoenicurus phoenicurus.
-Sylvia atricapilla.
A Planicia:
-Motacilla cinerea
-Hirundo rupestris
-Delichon urbica
-Falco peregrinus
-Corvus corax
-Sylvia communis
A sa Torre de Ses Animes:
-Anthus pratensis
-Grus grus (11 ex. volantparalels a la costa)
-Calonectris diomedea(3 ex)
-Puffinus mauretanicus(2 ex)
-Phalacrocorax aristotelis(entre 10 i 15 ex)
- Per suposat Larus michahellis
A Banyalbufar (ens varem aturar per comprar els bocadillos..)
-Motacilla cinerea.
-Falco eleonorae
A Moncaire:
-Aegypius monachus(4 ex)
A Cúber:
-Ardea cinerea
Al Gorg Blau:
-Larus michahellis , Aegypius monachus i 1 ex de Corvus corax, ames de molt de fred...
Ara be les puntuacions final...tatatatannnnnn...tatatatannnn
*Archibebenocnduzcas:24 especies
*Ses guatleresiutipel.leres:28 especies
*Los combatientes:37 especies
Com podeu observar i supos que ja ho veiu venir varem guanyar ''Los combatientes'' , en Jose Luis i jo, jejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejeejejejejejejejejejejejejejejejeje
S. Biel
PD:La Serra de Tramuntana es un dels millors llocs de Mallorca per anar a passar el dia.....
Marató ornitologica al PN de Tramuntana.
- Paratge Serra Tramuntana
- Member
- Entrades: 62
- Membre des de: dc. ago. 19, 2009 7:03 am
- Contacta:
El divendres a les 14:00 ja donava per anul·lada l'activitat per haver-hi sols un grup apuntat.
Agraeixo molt als grups que s'apuntaren in-extremis i entengueren que la marató és una activitat per a passar-s'ho bé i gaudir d'un dia observant ocells, independentment de qui l'organitza. Moltes gràcies a tots els participants.
Vos recordo als tres grups que heu de passar les dades al paratge natural per poder valorar les observacions a fi d'obtenir les puntuacions finals i poder donar oficialment un guanyador.
Una aferrada
Sam
P.D. Gràcias José Luís!, tu ya sabes porqué.
Agraeixo molt als grups que s'apuntaren in-extremis i entengueren que la marató és una activitat per a passar-s'ho bé i gaudir d'un dia observant ocells, independentment de qui l'organitza. Moltes gràcies a tots els participants.
Vos recordo als tres grups que heu de passar les dades al paratge natural per poder valorar les observacions a fi d'obtenir les puntuacions finals i poder donar oficialment un guanyador.
Una aferrada
Sam
P.D. Gràcias José Luís!, tu ya sabes porqué.
- Paratge Serra Tramuntana
- Member
- Entrades: 62
- Membre des de: dc. ago. 19, 2009 7:03 am
- Contacta: