Hola a tots,
Avui, na Susana Quintanilla, en Lalo Ventoso i jo hem fet una sortida matinal per la zona des Cards Colers i hem tingut un dia extraordinari.
Hem vist 45 voltors leonoats (Gyps fulvus), un mínim de 5 volotrs negres (Aegypius monachus), un d'ell jove d'enguany, tant posats com en vol, varies àguiles calçades (Hieraetus pennatus), un parell de falcons peregrins (Falco peregrinus), 6 milans (Milvus milvus) i 2 milans negres (milvus migrans) plegats, un flacó torter (Accipiter nisus), un grup de 18 grivis (Turdus viscivorus) i altres grivis totes soles. Amés tot a plaer i amb una visibilitat molt bona. Vaja, un festival de rapinyaires!
Tornant cap a Palma, m'he aturat al port i he vist... una cigonya negra (Ciconia nigra) volant sobre el port bastant baixa en direcció a Palma Nova. Ha provocat l'aixecada d'un grup de 100 gavines aturadas a l'extrem del Moll Vell.
Ahir, a s'Albufera, també amb na Susana i en Lalo, una parda (Aythya nyroca) a la depuradora i molts, molts d'estornells a la colgada
No se pot demanar més!!
Salut,
Jordi
festival de rapinyaires a la serra de Tramuntana
- jordi muntaner
- Member
- Entrades: 523
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm