Motacilla flava

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Damià Jaume
Member
Entrades: 136
Membre des de: dt. maig 06, 2008 7:36 pm

Motacilla flava

Entrada Autor: Damià Jaume »

Forers,

avui dematí, recomptant limícoles al prat de St Jordi, he vist a curta distància una motacilla flava en plomatge d'hivern. Em pensava que sols es veien a l'estiu, per aquí. Podeu confirmar-me que no vaig errat?

Saludos,
Steve
Member
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:30 pm
Ubicació: Baleares
Contacta:

Entrada Autor: Steve »

Hola Damià
Yo ayer también estuve por la zona ya que me tocó censar la depuradora de Palma, y lo que sí observé eran muchos Motacilla cinerea:
http://images.google.es/images?hl=es&so ... 2&aq=f&oq=
A veces pueden parecerse por los colores a una flava.

Un saludo

Steve
Steve l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 16, 2010 1:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
"No es bonito...solo parece bonito"

Mallorca Bird Ringing Blog:
http://birdringing-mallorca.blogspot.com/
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Entrada Autor: Maties Rebassa »

Damià, encara que le M.flava arriben més tard (dins el febrer solen arribar les primeres), aquests darrers anys no són excepcionals les cites d'hivernants al sud de la Península Ibèrica. Sense anar més enfora, aquestes setmanes passades se n'han vist algunes a l'Albufera de València.
Així que jo no ho descartaria.
En tot cas, no vagis més pel prat de Sant Jordi, cada vegada que hi vas veus alguna cosa guapa, deixa també "algo" pels demés :-))

Salut!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Damià Jaume
Member
Entrades: 136
Membre des de: dt. maig 06, 2008 7:36 pm

Entrada Autor: Damià Jaume »

Gràcies muchachos.

Avui hi havia dos caçadors, que m'han fet volar les anneres. La Motacilla, crec que era flava i no cascadeña, però l'horabaixa, quan he tornat per rematar, ja no hi era. Lo que he vist és un xoriguer caçar un Calidris alpina. Acollonant.

Saludos
biel servera
Member
Entrades: 310
Membre des de: dg. març 08, 2009 8:23 pm

Entrada Autor: biel servera »

Divendres passat n'hi havia una a la depuradora de l'Albufera. Pere (Vicens), te vaig donar la data, no? Tal vegada no la varem ni anomenar en fer el repas del recompte.
Respon