Blanquet...

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Toni Muñoz
Member
Entrades: 362
Membre des de: dt. des. 11, 2007 8:50 pm

Blanquet...

Entrada Autor: Toni Muñoz »

Bones,
en Biel Servera me passa aquestes fotos. Fotografiat prop d'es Salobrar. Meam què trobau.
Salut

Toni

Imatge
Imatge
jordi muntaner
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm

Entrada Autor: jordi muntaner »

Hola Toni, Biel i resta de foreres,

Es tracta d'una sòl·lera que ja he vist dues vegades el 22 de febrer i el 12 d'aquest mes. Crec que va ser ahir que vaig telefonar a n'en Juanjo per si podia anar a fer-li una foto. Jo l'eh vist sembre al fils de telèfons que estan al costat de la carretera de Campos a la Colònia de Sant Jordi, entre Banys de Sant Joan i el desvio cap a les salines.

El primer dia, des del cotxo, vaig pensar que era un canari. Vaig fer mitja volta i el vaig veure molt be i cantant.

Sembla imposible que un bitxo que "canta" tant sobrevisqui. El que no he pogut esbrinar es si és un albinisme o un leucisme i amb les fotos d'en Biel jo crec que tampoc es pot determinar bé.

¡Juanjo anímate!

Salut,

Jordi
Juan J. Bazán
Member
Entrades: 1134
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:45 pm
Ubicació: Son Rapinya (Palma)

Entrada Autor: Juan J. Bazán »

Pues si paso por allí esta semana (no creo que pueda) no dudes de que llevaré la cámara seguro. En abril del año pasado, Joan Florit fotografió un triguero muy parecido en Menorca, haciendole, por cierto, una magnífica foto. ¿No será el mismo que se ha cambiado de isla, no?

http://www.fotonatura.org/galerias/fotos/276738/

Estos trigueros ¿comerán trigo trasgénico o qué pasa con tanto albino?
No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.
biel servera
Member
Entrades: 310
Membre des de: dg. març 08, 2009 8:23 pm

Entrada Autor: biel servera »

Uep!
Jordi, jo el vaig veure exactament alla on tu dius. El dia era molt xerec, jo frissava i no li vaig dedicar mes de cinc minuts, pero pens que se'l pot retratar sense gaire problemes. Llavors se veura molt millor.
Salut
biel servera
Member

Hola una altra vegada.
Avui demati tornava a estar alla mateix, molt confiat. S'ha posat a cantar i la veritat es que sorpren bastant amb aquesta pinta que te.
biel servera
Member

Aqui hi ha una foto que li vaig fer ahir des del cotxo.

Imatge

Per desembafar-se un poc de mal rollo.
Lalo, aquesta supos que t'anira millor. Torn a dir que qui vulgui fer-li en condicions no crec que sigui molt dificil. Aixo esta fet am un 400mm sense factor de multiplicacio a la camera (es un reenquadrament de la foto, clar).
Ala, salut
Biel
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Entrada Autor: Maties Rebassa »

Una foto ben guapa!
Jordi, no és una sól·lera parcialment albina, això és segur. Crec que ja s'ha comentat alguna vegada, l'albinisme mai pot ser parcial. Una au albina és completament blanca i amb ulls color rosa.
Pot tractar-se d'una sól·lera amb leucisme (això és lo més probable), encara que hi ha més possibilitats. Més informació aquí: http://es.wikipedia.org/wiki/Leucismo

Salut!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Respon