Just arribar he començat a escoltar ferrerico blau( Cyanistes caeruleus), cap ferrericos (Parus major), reietóns (Regulus ignicapilla)...
Bé aqui teniu el llistat d'aus que hem pogut observar i escoltar.
-Parus major
-Cyanistes caeruleus
-Regulus ignicapilla
-Phylloscopus collybita
-Loxia curvirostra.
-Carduelis clhoris
-Serinus serinus
-Fringilla coelebs , (mentre berenavem d'unes bones quelitas amb sobrasada , un d'ells ha vengut vora nosaltres i s'ha empassat davant nosaltres un trosset de sobrassada amb miques de quelitas..., No et pensis eeee que aquest bergant ha berenat ben bé eee!!!)
-Erithacus rubecula
-turdus merula
-Troglodytes troglodytes
-Sylvia melanocephala
-Sylvia atricapilla
-Columba palumbus
-Falco tinnunculus 1ej
-Milvus milvus 1 ej
-Hieraatus pennatus 2ej
Quan ja baixaven de tornada cap al cotxe hem pogut sentir el reclam d'alarma d'un formiguer (Jynx torquilla)
Més tard a Bunyola he anat a prendre uns refrescs i he (jo perquè una amb la plantita i l'altra darrere...fent es coio...) vist 1 ej Carduelis cannabina. Al poble també (Serinus serinus) i (Passer domesticus)
Ara vui fer una homenatge a en JUANJET (ell me diu BIELET jo li dic JUANJET) , a n'en Juanjo Bazán , que sempre ens deixa una mostra de les seves espectaculars fotografies, pues jo mi acostaré un poc amb les meves fotografies , (en aquest cas no es pot dir la paraula ''espectaculars''.)
Un fotografia , tot d'una just arribar:

una abans d'anarse...

Una part del camí on es pot veure un poc de vegetació per qui no hi hagi anat mai...

Esta dedicada a Juanjo Bazán , artistica pero a mi me gusta i espero que os gusta también la imagen del cúmulo que se había formado en este pino...)

Nosaltres també teniem un bon fotograf...encara que amb menys teleobjectiu...

Amb aquests dos bergants he anat a fer una volteta , que sou uns craks!!!!

I , per acabar una imatge dedicada especialment i de tot cor per a n'en Jose Luis Martinez Martinez (2 apellidos , no esque m'hagi equivocat) aquesta fotografia , d'aquesta planteta que ens ha fet passar un matí molt graciós....
UN ABRAZO MUY GRANDE A TI, JOSE LUIS.

S. Biel