Avui a les 16:00h a Calvià (concretament a casa meva, bé encara més concretament ba la teulada del veinat)) he pogut observar 1 ex O.oenanthe, un mascle adult amb plomatge primaveral, preciós , era 1 ex bastant esquiu i tot d'una se n'ha anat a una altra teulada molt més llunyana.
A les 18:00h 2 ex Milvus sp, les he vist bastant enlluny i lo que si he pogut distingir és la coa horquillada, encara que no massa (podrien ser Milvus migrans) presentaven el tipic comportament migratori de cicletjar i anar agafant altura.
A més a Calvià en lo que duim de pas prenupcial:
-1ex Sylvia borin
-1ex Circaetus callicus
-1ex Falco subbuteo
-1ex milvus migrans
-Un grup d'entre 25-30 ex Merops apiaster.
S.Biel
Migració a Calvià
- Gabriel
- Member
- Entrades: 347
- Membre des de: dv. juny 05, 2009 4:50 pm
- Ubicació: Calvià Poble
- Contacta:
Ahir 27/4/10 a Calvià vaig tornar a gaudir de la migració prenupcial:
Primer a les 16h a casa meva hi vaig poder veure 1ex Ficedula hypoleuca mascle , crec que de la variant més clara...
Fotos:

(Fotografies de molt mala calidad per culpa de zoom digital)
Més tard a les 18:25h 1ex Galerida tecklae cantant a ple pulmó sobre un cable elèctric, ens hi varem poder acostar a 10m d'ell... (també hi ha foto)

Donant una volta per les afores de Calvià més migració:
-18:35h, 1ex Ficedula hypoleuca, una mascle preciós, molt esquiu i amb la meva camareta no li vaig poder fer-li cap fotografia, i 1ex Phylloscopus trochilus.
-18:50h 1 ex Saxicola rubetra fenella, molt esquiu, llum dolenta i no hi ha foto...
S. Biel
PD: Faré més sortidetes si algú vol venir pot cridar-me al movil 627070298 de 15:30h a 21:30h
Primer a les 16h a casa meva hi vaig poder veure 1ex Ficedula hypoleuca mascle , crec que de la variant més clara...
Fotos:

(Fotografies de molt mala calidad per culpa de zoom digital)
Més tard a les 18:25h 1ex Galerida tecklae cantant a ple pulmó sobre un cable elèctric, ens hi varem poder acostar a 10m d'ell... (també hi ha foto)

Donant una volta per les afores de Calvià més migració:
-18:35h, 1ex Ficedula hypoleuca, una mascle preciós, molt esquiu i amb la meva camareta no li vaig poder fer-li cap fotografia, i 1ex Phylloscopus trochilus.
-18:50h 1 ex Saxicola rubetra fenella, molt esquiu, llum dolenta i no hi ha foto...
S. Biel
PD: Faré més sortidetes si algú vol venir pot cridar-me al movil 627070298 de 15:30h a 21:30h
Gabriel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 28, 2010 7:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Gabriel
- Member
- Entrades: 347
- Membre des de: dv. juny 05, 2009 4:50 pm
- Ubicació: Calvià Poble
- Contacta:
Ahir, En Toni Soler i jo anarem a Galatzó, on verem:
-2ex Muscicapa striata
-4ex Saxicola rubetra 2 mascles i 2 femelles
-1ex Ficedula hypoleuca
-1ex Phylloscopus trochilus.
-2ex Streptopelia turtur.
Avui:
-Prop del polígon Son Bugadelles 1ex Accipiter nisus, volant a mitjana altura en vol recte i ràpid, pareixia un femella pel tamany, a les 15:25h.
-A casa meva a les 15:50h 2 ex Muscicapa striata (molt clars , poden ser balearicus?)
-A casa meva (Calvià) 1 ex Ficedula hypoleuca mascle: 1a observació 16:25h
2a observació 20:15h(totes al mateix lloc)
El Ficedula d'avui estava al mateix lloc que l'altre exemplar de l'altre dia , però era més fosc.
-Al camp de futbol de Calvià, 1ex Milvus migrans volant bastant baix en direcció a Galatzó (19:40h)
S. Biel
-2ex Muscicapa striata
-4ex Saxicola rubetra 2 mascles i 2 femelles
-1ex Ficedula hypoleuca
-1ex Phylloscopus trochilus.
-2ex Streptopelia turtur.
Avui:
-Prop del polígon Son Bugadelles 1ex Accipiter nisus, volant a mitjana altura en vol recte i ràpid, pareixia un femella pel tamany, a les 15:25h.
-A casa meva a les 15:50h 2 ex Muscicapa striata (molt clars , poden ser balearicus?)
-A casa meva (Calvià) 1 ex Ficedula hypoleuca mascle: 1a observació 16:25h
2a observació 20:15h(totes al mateix lloc)
El Ficedula d'avui estava al mateix lloc que l'altre exemplar de l'altre dia , però era més fosc.
-Al camp de futbol de Calvià, 1ex Milvus migrans volant bastant baix en direcció a Galatzó (19:40h)
S. Biel
- Maties Rebassa
- Member
- Entrades: 1030
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm
Biel, no deixis de mirar els cels de Calvià. Ahir un ornitòleg britànic amb molta experiència va veure un Buteo rufinus a la zona! No tenc més detalls.
A veure si algú l'aconsegueix veure i fotografiar (per descartar del tot altres opcions, com B.b.vulpinus, per exemple).
A veure si algú l'aconsegueix veure i fotografiar (per descartar del tot altres opcions, com B.b.vulpinus, per exemple).
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Original of the species, U2
- Juan J. Bazán
- Member
- Entrades: 1134
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:45 pm
- Ubicació: Son Rapinya (Palma)
No se puede perder de vista esa sierra que separa Calviá de Palma, pienso que muchas rapaces entran por la peninsula del Toro y cogen esta sierra para ir hacia el norte del mismo modo que lo hacen al bajar en dirección contraria en septiembre; el domingo a las 12, sobre esta sierra nos pasaron 4 milanos reales, milvus milvus, volando recto hacia el norte los 4 en fila, la primera impresión es que serían milanos negros, más dados a ir en grupos más grandes, pero no, los 4 eran milanos reales. Saludos. JJ.
No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.