Una de corbs!

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
xaviermas
Member
Entrades: 81
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 12:54 pm

Una de corbs!

Entrada Autor: xaviermas »

Ei bondia,
fa devers un mes conversant amb en Biel Torrents (pagès i portaveu de la Unió de Pagesos)
em va dir que per Ruberts (Sencelles) hi havia una finca on alimentaven corbs...

Jo quan m'ho va dir vaig quedar una mica astorat... no sé si per allà hi ha cap menjadora..??
Me va dir que dins un sementer se n'hi aplegaven molts. me va dir que passava pena per si envestien als cultius...

Res que no vaig saber que dir-li.... estaria bè que des de la Conselleria (Jordi) o des del GOB mateix qualcú es posàs en contacte amb en Biel i miràs d'aclarir aquest assumpte.... qui ho vulgui fer que es posi en contacte amb mi i jo li facilitarè el contacte den Biel

Aaa... el primer que en digué fou "aquí hi ha un pagés que amolla corbs"???

Res que convé que donem una mà als pagesos i per això els hem d'escoltar i ajudar a resoldre dubtes com aquests

Salut
X
jordi muntaner
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm

Entrada Autor: jordi muntaner »

Hola Xavier,

Crec que convé contactar amb aquesta gent. Si pots, envia'm un telèfon i un nom per contactar.

Hi ha gent que li agraden aqueste coses i pot ser li podriem treure profit, també per le milanes.

Salut,

Jordi
Toni Muñoz
Member
Entrades: 362
Membre des de: dt. des. 11, 2007 8:50 pm

Entrada Autor: Toni Muñoz »

Uep Xe,
potser parla de la finca que en Toni Mas (Natura Parc) té entre Santa Eugènia i Sineu i on cria cabres "fines" per vendre a vedats de caça major. Les alimenta amb pa, entre altres coses, i sempre hi ha un bon estol de corbs menjant el que poden, visibles des de la carretera.

Salut

Toni
Alex
Member
Entrades: 192
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 11:07 pm

Entrada Autor: Alex »

Me pareix que aquest tema de corbs que van a menjar a la finca de les cabres o ovelles ja va sortir al forum, jo record haver vist un corb a la autopista d'Inca amb un bon tros de pá al bec.
Salut
Alex
xaviermas
Member
Entrades: 81
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 12:54 pm

Entrada Autor: xaviermas »

Bones Jordi, Toni, Alex i demés..
si si crec és el que diu en Toni.. la finca del tipo del Natura Parc
idò en Biel me deia que feien mal al sembrat
i que s'han avessat anar a menjar al sementer de les cabres

apart les cabres crec que no les té massa bé segons en B. T