Vaig arribar al Bishop 1 i quan vaig veure els bassiots que hi havia vaig pensar, on ha anat l' aigüa. Es podia veure colonies d ' agrons, galls fabers per tot i cries de polles d' aigüa. Estàn fent obres per el camí que duu als bishops 1 i 2. Els agrons es podien observar als arbres, en front del mirador del Bishop 1, però en m' hivern estaven a la ma dreta del Bishop2
Solcs al terra
Quins agrons són?¡(adalt i abaix)
xavi aramburu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 19, 2010 7:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Uep Xavi,
idò enguany l'aigua ha aguantat moltíssim, ja que en anys passats per aquest temps la cosa estava eixuta del tot.
Ara hi ha molts de jovenets d'agro blanc, Egretta garzetta, per tot, no només al dormidor i colònia de cria.
Sí, s'estan fent obres de reconstrucció del dic del gran canal, tot i que la fauna aparentment no li dóna massa importància. Els agrons i ànneres segueixen fent trui a pocs metres, com sempre.
Sobre els dos agrons que demanes, són dos jovenets. El primer d'Orval (Nycticorax nycticorax) i el segon de toret (Ardeola ralloides).