Bones,
ahir horabaixa hi havia un papamosques (Muscicapa striata) per devers La Vileta, una cita molt tardana per aquest migrant transaharià. Pareixia estar en perfectes condicions i va intentar capturar insectes varies vegades a pesar de la ventada, però com no faci via li agafarà el fred de ple. Ja li vaig dir: "au parteix, no siguis vago"
salut
Manolo
papamosques
Manolo, será de la generación "Nini" 

"No es bonito...solo parece bonito"
Mallorca Bird Ringing Blog:
http://birdringing-mallorca.blogspot.com/
Mallorca Bird Ringing Blog:
http://birdringing-mallorca.blogspot.com/
hola,
dons no se si serà de la generació nini o antimigració, però el bitxo no ha migrat i està passant l'hivern amb noltros. Dia 25 i 26 vaig passar pel mateix lloc i el papamosques continua allà. Li vaig fer unes fotos bastant horribles que si puc penjaré.
Me vaig entretenir un poc amb ell i me sembla un mascle de la ssp balearica. Se'l veia be i molt actiu, potser per llevar-se el fred ;-)
Comparteix un petit arbre enmig d'un jardí amb un coarotja de barraca que cada moment ha de sortir per pates perque un ropit veinat el fa fora, però curiosament no li diu res al papamosques. La zona està ben solejada, ja veurem, no se com passarà el gener i febrer que solen ser els mes freds.
Un cas ben curiòs aquest, ja vos aniré informant si el torno a veure.
salut i molts d'anys!
Manolo
dons no se si serà de la generació nini o antimigració, però el bitxo no ha migrat i està passant l'hivern amb noltros. Dia 25 i 26 vaig passar pel mateix lloc i el papamosques continua allà. Li vaig fer unes fotos bastant horribles que si puc penjaré.
Me vaig entretenir un poc amb ell i me sembla un mascle de la ssp balearica. Se'l veia be i molt actiu, potser per llevar-se el fred ;-)
Comparteix un petit arbre enmig d'un jardí amb un coarotja de barraca que cada moment ha de sortir per pates perque un ropit veinat el fa fora, però curiosament no li diu res al papamosques. La zona està ben solejada, ja veurem, no se com passarà el gener i febrer que solen ser els mes freds.
Un cas ben curiòs aquest, ja vos aniré informant si el torno a veure.
salut i molts d'anys!
Manolo