milanas
milanas
Hoy en casas de Muntanya.hacia el Pas de sa Fesa-dos aguilas calzadas fase clara volando separadas y una milana con marcas plasticas y dos sin marcas plasticas , no tenia prismaticos ,pero creo que las marcas plasticas eran blancas ,
- jordi muntaner
- Member
- Entrades: 523
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm
Hola a tots,
El dissabte 4 de desembre vaig veure una colla de milans a sobre del vedat denominat Son Simó (PM10.107) en la carretera Inca-Alcúdia, a l'intersecció amb el camí de ses Jonqueres Veres, terme d'Alcúdia. Aquest mateix dia 1 exemplar a sobre del vedat de Son Fuster (PM 10542), a la sortida d'Inca cap a Alcúdia, a l'esquerra de la carretera, al terme d'Inca. Aqueste observacions les vaig fer entre les 14 i 14.30 hores respectivament.
Salut,
Jordi
El dissabte 4 de desembre vaig veure una colla de milans a sobre del vedat denominat Son Simó (PM10.107) en la carretera Inca-Alcúdia, a l'intersecció amb el camí de ses Jonqueres Veres, terme d'Alcúdia. Aquest mateix dia 1 exemplar a sobre del vedat de Son Fuster (PM 10542), a la sortida d'Inca cap a Alcúdia, a l'esquerra de la carretera, al terme d'Inca. Aqueste observacions les vaig fer entre les 14 i 14.30 hores respectivament.
Salut,
Jordi
- xavi aramburu
- Member
- Entrades: 97
- Membre des de: dl. juny 28, 2010 10:06 pm
- Ubicació: Palma; Calvià
- Contacta: