Informació Arees Protegides

Estudi i conservació de la fauna vertebrada (no aus) a les Illes Balears
Respon
Carolina
New member
Entrades: 2
Membre des de: dc. des. 22, 2010 6:40 pm

Informació Arees Protegides

Entrada Autor: Carolina »

Hola! Necesit assesorament pel que fa a la zona on vivim(LLUBÍ, "SA MARINETA-SON SITJES") M'hos havien dit que es "zona protegida de caçadors", pero la realitat és que quasi cada dia de la setmana, durant la temporada de caça, hi ha senyors caçant per la zona, fins i tot, de vegades, m'hos han arribant els perdigons dels cartutxos als vidres de la porta.

Hem xerrat amb el president de LA SOCIETAT DE CAÇA DE LLUBÍ (...) M'hos ha dit que antes si que estava protegit, però que ja no (...)
Les dependències municipals se pasen la pilota d'un a l'altre sense aclarir-mos res.

M'hos fa pena que una biodiversitat com la que tenim en aquesta zona (llebres, eriçons, conills, perdius, tortugues, genetes, entre d'altres) es vegi afectada per que aquesta gent no sap divertir-se d'altre manera. Á més disparen molt a prop de casa.

Ja els hem intentat xerrar amb ells moltes vegades, però sempre es mostren bastant poc receptius.

No sé a qui o a on hauria d'anar per informar-me sobre aquest tema. Vull saber si aquesta zona es protegida, i si és així, prendria les mides oportunes per aturar aquesta activitat, per mi, inmoralment inacceptable en molts de casos. En cas contrari, es a dir, que no ho fos, voldria saber quins mètodes hi ha per conseguir fer fora aquests personatges armats, sobretot per que en un futur poguessim seguir gaudint de la nostra biodiversitat.

Gràcies anticipades;

Salutacions!
Carolina l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 22, 2010 8:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Xavi
Member
Entrades: 583
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:08 am
Ubicació: a ca meva

Entrada Autor: Xavi »

Hola.
El millor que podeu fer és consultar-ho directament al servei de caça del departament de Medi Ambient del Consell Insular de Mallorca.
C/ General Riera nº111 i demanar per Sergi o Àngel. Allà es gestiona el tema de terrenys lliures, vedats, períodes de caça, denuncies de caça, autoritzacions, etc.
Molta sort !!!
Xavier Canyelles.

"Entomos & Malakos"
Carolina
New member
Entrades: 2
Membre des de: dc. des. 22, 2010 6:40 pm

Entrada Autor: Carolina »

Moltes gràcies, aquesta setmana anirem, a veure si m'hos donen solucions.
Toni Muñoz
Member
Entrades: 362
Membre des de: dt. des. 11, 2007 8:50 pm

Entrada Autor: Toni Muñoz »

Hola Carolina,
has pensat en la possibilitat de declarar un Refugi de Fauna?
Tens informació a http://www.gobmallorca.com/refugis/index.htm

Si t'interessa, contacta'm per correu o crida'm al GOB. T'ajudarem.

Salut

Toni
Respon