Interessant...
http://www.ecologistasenaccion.org/spip.php?article5953
Registre de NO CAÇADORS
- Maties Rebassa
- Member
- Entrades: 1030
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm
Registre de NO CAÇADORS
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Original of the species, U2
- maribeljimenez
- Member
- Entrades: 78
- Membre des de: dc. gen. 09, 2008 6:57 pm
- Ubicació: Esporles
- Maties Rebassa
- Member
- Entrades: 1030
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm
- Pere Vicens
- Member
- Entrades: 696
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
- Ubicació: Inca
Molt bona, Maties.
Jesús, és veritat, però jo encara la faria més grossa:
Tots els gobaires ens hauriem de treure la llicència de caça i donar-m'hos d'alta com a caçadors... Podriem demanar subvencions (que pels milenars que som ens tocaria a un ou i mig...!) per destinar-les a "millorar cinegèticament" la nostra finca (la Trapa, per exemple)... i podriem presentar-nos a la primera reunió del gremi "dels mutxatxos dels caçons de pana i trobiguera de cartutxos" per agafar la presidència d'aquest col.lectiu a Mallorca.
Mecagoncony...! què serem beneits...?
Jo ja la tenc...!
;-))
Pere
Jesús, és veritat, però jo encara la faria més grossa:
Tots els gobaires ens hauriem de treure la llicència de caça i donar-m'hos d'alta com a caçadors... Podriem demanar subvencions (que pels milenars que som ens tocaria a un ou i mig...!) per destinar-les a "millorar cinegèticament" la nostra finca (la Trapa, per exemple)... i podriem presentar-nos a la primera reunió del gremi "dels mutxatxos dels caçons de pana i trobiguera de cartutxos" per agafar la presidència d'aquest col.lectiu a Mallorca.
Mecagoncony...! què serem beneits...?
Jo ja la tenc...!
;-))
Pere
Pere Vicens l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2008 7:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pere Vicens
- Member
- Entrades: 696
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
- Ubicació: Inca