Buteo, migrans i spinus a Calvià!
- Gabriel
- Member
- Entrades: 347
- Membre des de: dv. juny 05, 2009 4:50 pm
- Ubicació: Calvià Poble
- Contacta:
Buteo, migrans i spinus a Calvià!
Bones,
El dilluns 26 al matí a la zona de les afores de Calvià (Es Capdellà - Torrent de St.Ponça), varem observar 1 Aligot (Buteo buteo) i una Juia (Vanellus vanellus), la qual estava acosada per un grup de fins a 28 Corbs (Corvus corax), dia 15 ja vaig observar un grup de 53 exemplars!.
*Observadors: Samuel Pinya, José Luís Martinez, Cristina Fiol i jo.
I avui horabaixa sobre el poble, a molta altura volven 2 Milanes (Milvus milvus), sense marques, i 3 Milanes negres (Milvus migrans) i més tard a un camp obert pero prop de la zona urbana, 1 mascle de Lleonet (Carduelis spinus) entre molts altres fringílids.
Això es tot!
Au idò bones festes!
S. Biel
El dilluns 26 al matí a la zona de les afores de Calvià (Es Capdellà - Torrent de St.Ponça), varem observar 1 Aligot (Buteo buteo) i una Juia (Vanellus vanellus), la qual estava acosada per un grup de fins a 28 Corbs (Corvus corax), dia 15 ja vaig observar un grup de 53 exemplars!.
*Observadors: Samuel Pinya, José Luís Martinez, Cristina Fiol i jo.
I avui horabaixa sobre el poble, a molta altura volven 2 Milanes (Milvus milvus), sense marques, i 3 Milanes negres (Milvus migrans) i més tard a un camp obert pero prop de la zona urbana, 1 mascle de Lleonet (Carduelis spinus) entre molts altres fringílids.
Això es tot!
Au idò bones festes!
S. Biel
- Pere Vicens
- Member
- Entrades: 696
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
- Ubicació: Inca
- Maties Rebassa
- Member
- Entrades: 1030
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm
Precissament avui a migdia m'ha sobrevolat un aligot a l'altura de Crestatx. N'hi ha un altre a les afores de s'Albufera i altre a Maria de la Salut.
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Original of the species, U2
Bones,
Alex, tu t'enfotràs, però mira s'invent...avui n'hi he fet una desl davants
)

En Lalo m'ha confirmat avui matí que hi havia un ex. a la rotonda de Búger i un prop de son Vivot (Santa Magdalena). Noltros hi hem anat i també ho hem vist. 2 exs. joves. Al cap d'una estona ell i na Susana en veien 3 exs. més entre es murterar i es Fogueró.
en total 5 exs. diferents
Fa uns dos dies un amic en va veure 2 per devers son Fe.
salut!
Alex, tu t'enfotràs, però mira s'invent...avui n'hi he fet una desl davants

En Lalo m'ha confirmat avui matí que hi havia un ex. a la rotonda de Búger i un prop de son Vivot (Santa Magdalena). Noltros hi hem anat i també ho hem vist. 2 exs. joves. Al cap d'una estona ell i na Susana en veien 3 exs. més entre es murterar i es Fogueró.
en total 5 exs. diferents
Fa uns dos dies un amic en va veure 2 per devers son Fe.
salut!
Rafel Mas l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 02, 2011 7:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Juan J. Bazán
- Member
- Entrades: 1133
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:45 pm
- Ubicació: Son Rapinya (Palma)
Vistos esta mañana 3 Buteos, en Puig Santa Magdalena, Buger y Murterar. Mala luz y aves desconfiadas para fotografiarlas, aquí van unas fotos del de Santa Magdalena, testimoniales.
En Maristany 1 golondrina común, 5 porrones moñudos y 2 zampullines cuellinegros.
Saludos.
Juanjo.

En Maristany 1 golondrina común, 5 porrones moñudos y 2 zampullines cuellinegros.
Saludos.
Juanjo.

No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.
- Gabriel
- Member
- Entrades: 347
- Membre des de: dv. juny 05, 2009 4:50 pm
- Ubicació: Calvià Poble
- Contacta:
Yo voy a mi rollo... mientras todo el mundo habla de buteos yo os comento que por Calvià pueblo hay un macho de Lúgano (Carduelis spinus) que se mueve por los campitos y jardines del pueblo, normalmente con varios Verdecillos (Serinus serinus), y el otro día iba junto a un hembra de su misma especie. Hoy lo he vuelto a ver esta vez en medio del pueblo junto a verdecillos y jilgueros (Carduelis carduelis).
S. Biel
S. Biel
- Adolfo Ferrero
- Member
- Entrades: 47
- Membre des de: dj. gen. 10, 2008 10:06 pm
Uep! Suma y sigue..
Otro buteo esta tarde de lunes a las15:00 zona aquacity-circuito.
http://i301.photobucket.com/albums/nn60 ... G_2100.jpg
Raf enhorabuena por las fotos son cojonudisimas.
Otro buteo esta tarde de lunes a las15:00 zona aquacity-circuito.
http://i301.photobucket.com/albums/nn60 ... G_2100.jpg
Raf enhorabuena por las fotos son cojonudisimas.
Uep Adolfo,
es una lástima, los buteos de santa Magdalena y Búger ya no estan allí.
Las fotos no son buenas, pero la ventaja del telescopio y la cámara en plan digiscopin (cutriscopin en mi caso) es que el bicho sigue a su rollo y no lo molestas. Soy partidario de no empreñar mucho al bicho, ni una foto buena ni una mala no lo justifica
Chulo el buteo que fotografiaste tu.
salut!
es una lástima, los buteos de santa Magdalena y Búger ya no estan allí.
Las fotos no son buenas, pero la ventaja del telescopio y la cámara en plan digiscopin (cutriscopin en mi caso) es que el bicho sigue a su rollo y no lo molestas. Soy partidario de no empreñar mucho al bicho, ni una foto buena ni una mala no lo justifica

Chulo el buteo que fotografiaste tu.
salut!
- Toni Muñoz
- Member
- Entrades: 362
- Membre des de: dt. des. 11, 2007 8:50 pm
Vaja!
Dema cercare el meu aligot, aqui sembla que cada un ha de trobar un a la seva zona, així que dema a granar la zona de la Vileta-UIB fins a trobar un aligot.
Dema cercare el meu aligot, aqui sembla que cada un ha de trobar un a la seva zona, així que dema a granar la zona de la Vileta-UIB fins a trobar un aligot.
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
jmanchado@gmail.com
- Naturalista - s'Albufera
- Member
- Entrades: 131
- Membre des de: dc. juny 11, 2008 8:53 am
- Toni Muñoz
- Member
- Entrades: 362
- Membre des de: dt. des. 11, 2007 8:50 pm
- Gil Panadés