Programa SARE

Estudi i conservació de la fauna vertebrada (no aus) a les Illes Balears
Respon
mae
New member
Entrades: 2
Membre des de: dl. maig 17, 2010 8:27 pm

Programa SARE

Entrada Autor: mae »

Hola, em dic Mae, i arribo aquí des de Galicia per recomanació de Gerardo. No es ni mallorquí no català ... i el google traductor només té català, així que disculpes per l'idioma i els errors gramaticals.
El cas és que venia a fer-vos una proposta, perquè aquest cap de setmana vaig estar a un curs sobre monitorització de herpètica organitzat per l'AHE (associació de herpetològica espanyola), la qual està desenvolupant el programa SARE (Seguiment d'amfibis i rèptils d'Espanya) . Per casualitat vaig saber que a Balears no tenen a ningú com a voluntari, i l'hi vaig comentar a Gerardo, però ell no sap si podrà participar com a voluntari, i em va comentar que us ho comentés aquí, per si a algun li interessa. Ser voluntari implica només fer 4 sortides a l'any, i fer transectes d'una hora de durada, i anotar la herpetofauna que es trobi. Això si, demanen que si t'apuntes com a voluntari et comprometis com a mínim 4 anys. Per no estendre'm molt, us diré que si algú està interessat que el corrent, i us conte més, o tracte de posar-vos en contacte amb el coordinador de la zona. De tota manera us poso l'enllaç sobre el SARE, perquè li feu un cop d'ull si us plau.
Salutacions i gràcies per endavant per tot.

http://www.herpetologica.org/sare.asp
mae l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 17, 2010 8:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gerardo
Member
Entrades: 105
Membre des de: dg. abr. 27, 2008 11:44 am
Ubicació: Inca
Contacta:

Entrada Autor: Gerardo »

Pobre mae... el Google traductor no se ha portado muy bien. En la antepenúltima frase, por si hay dudas (aunque imagino que todos lo intuís) dice que si alguien quiere saber más del asunto, o quiere ponerse en contacto con el coordinador, que hable con ella. Seguro que los hay por aquí quienes entienden de reptiles y anfibios. Yo es que no estoy muy seguro de lo que será de mi en los próximos cuatro años.

Vale que es el grupo de ornitología... pero bueno, las aves son reptiles, según la clasificación cladista, así que tampoco cambia mucho la cosa.

Saludos.
<<Los bosques preceden a las civilizaciones, los desiertos las siguen.>>
René de Chateaubriand
***En twitter: https://twitter.com/Diplotaxis
***Ciencia y alguna otra cosa en http://diplotaxis.blogspot.com
mae
New member
Entrades: 2
Membre des de: dl. maig 17, 2010 8:27 pm

Entrada Autor: mae »

Na...si me pasa por lista...tendría que haberlo escrito en castellano...
De todas formas tampoco hay que ser un gran entendido. Con tener una guía y una cámara de fotos... generalmente los datos del primer año no se suelen tener en cuenta, porque cuando se es novato, se mete la pata...
La verdad es que me llamó la atención que no tuvieran a nadie en baleares....con la de reptiles tan interesantes que tenéis por ahí!

Yo me he apuntado más que anda por darme un paseo, y porque tampoco requiere un gran esfuerzo...

Saludos...
Xavi
Member
Entrades: 583
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:08 am
Ubicació: a ca meva

Entrada Autor: Xavi »

Es interesante para hacer un seguimiento de los reptiles exóticos introducidos recientemente, así como el estado de conservación de las autóctonas.
Xavier Canyelles.

"Entomos & Malakos"
Respon