Bones.
Fa una estona, a casa (prop de sta. Maria) estava mirant amb el telescopi una milana q estava posada a un pi un es solen posar alguns matins quan encara no bufa el vent, i de sobte ha arribar la parella, i se li ha posat a sobre un segons, encara després se li ha posat devora.
Es una colla adulta i sense marques, ni anelles cap dels 2 individus. Fa dies q les sent xiular mentres volen, de fet tot l´hivern ho he anat sentint.
Pareix q comencen a anar "mogudes".
salut.
Gil
Cópula de milanes?
- Gil Panadés
- Member
- Entrades: 202
- Membre des de: dc. gen. 09, 2008 8:45 am
- jaume adrover
- Member
- Entrades: 308
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 3:57 pm
- Cristina
- Member
- Entrades: 150
- Membre des de: dt. gen. 08, 2008 1:41 pm
- Ubicació: Port de Sóller
- Contacta:
Bones,
no va de còpules però si de milanes.
L'altre dia fent atles d'hivernants m'en sortiren dues prop de la zona de sa Capelleta (Sóller) es a dir pels voltants de la carretera que va al Puig Major, abans d'arribar a Fornalutx. Ja ho hem comentat alguna vegada però cada pic es veuen més sovint per la zona de sóller també.
I la setmana passada també, tornant cap a Sóller per la carretera de Palma, altura de Palmanyola, en dues ocasions n'he vist una que crec que tenia marques negres, pot ser? Encara que l'animal volava baix agafau-ho amb pinces perque l'observació la vaig fer des del cotxo!
Salut,
Cristina.
no va de còpules però si de milanes.
L'altre dia fent atles d'hivernants m'en sortiren dues prop de la zona de sa Capelleta (Sóller) es a dir pels voltants de la carretera que va al Puig Major, abans d'arribar a Fornalutx. Ja ho hem comentat alguna vegada però cada pic es veuen més sovint per la zona de sóller també.
I la setmana passada també, tornant cap a Sóller per la carretera de Palma, altura de Palmanyola, en dues ocasions n'he vist una que crec que tenia marques negres, pot ser? Encara que l'animal volava baix agafau-ho amb pinces perque l'observació la vaig fer des del cotxo!
Salut,
Cristina.