Hola.
Ahir a sol post vaig poder fotografiar aquest primer hivern de gavina cendrosa, Larus canus, a Palma.
Salut!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Ahir hi havia un jovenet de gavina cendrosa al port de Palma. Vos pas un retall.
Salut!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Bones, avui horabaixa hi havia un altre primer hivern de gavina cendrosa al port de Palma.
Salut!
Divendres horabaixa vaig poder veure una cendrosa de primer any darrera una barca de bou a l'entrada del Port de Palma. Perdonau el retard en passar la cita, he estat fins avui sense ordinador personal.
Salut!
També 2 anellades a Holanda, una L.fuscus i una C.ridibundus.
Salut!
Maties
També m'ho sembla. He trobat aquest pòster que pot ser interessant, on es veuen les fotografies per edat d'algunes de les les gavines que ens visiten de tan en tan: L. minutus, L. ridibundus, L. melanocephalus, L. canus, L. fuscus, L. cachinnans i L. marinus.
Avui al migdia hi havia una gavina cendrosa L. canus amb plomatge de segon hivern a les basses de Maristany. L'he vista una bona estona nedant, fins que devers les 15:00 se'n ha anat volant cap al moll del port d'Alcúdia.