molt de moviment al cap de tramuntana de sa dragonera

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
miquel angel
Member
Entrades: 57
Membre des de: dl. set. 06, 2010 4:28 pm
Ubicació: palma de mallorca

molt de moviment al cap de tramuntana de sa dragonera

Entrada Autor: miquel angel »

avui demati hi havia una bassa de no menys de 300 gavines Michaellis al front del cap de tramuntana, mesclades entre aquest esbart, he pogut observar, larus audouinii, Calonectris diomedea, mes de 30, virots petits, entre 20 i 25 i també un bon grapat de corbs marins, tant carbo, com aristotelis. aixó si, al capdevant de s'esbart i sempre amb el fort vent en contra, els virots grans pescant.
Al punt d'observació, els penyasegats del camí de cala en Basset, una parella de roquers blaus, monticola solitarius, amb el mascle fent un bon reclam i un altre mascle que no s'ha mostrat, però si que em pogut escoltar.
La imatge curiosa, ha estat veure una peixatera, amb una llisa a les urpes de considerables proporcions, fugint de l'asedi de tres gavines de pates grogues que li volien robar es peix, fins que ha aparescut la parella de la peixetera i les ha fet fora.
També he vist dos falcons comuns, fent-se urpades gens amistoses
Avatar de l’usuari
Jaume GDS
Member
Entrades: 89
Membre des de: dl. nov. 09, 2009 7:00 pm

Entrada Autor: Jaume GDS »

Bones Miquel Àngel, aquestes gavines pati grogues, sempre emprenyadores per la pescadora, agrons, corbs, calçades...
Gràcies per la cita.

Jaume
Respon