Visita als valors de Son Bosc

Estudi i conservació de la flora de les Illes Balears
Respon
Pere Vicens
Member
Entrades: 696
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 4:01 pm
Ubicació: Inca

Visita als valors de Son Bosc

Entrada Autor: Pere Vicens »

Hola a tots i a totes.

N'Antonina Siquier em demana que pengi aquesta informació:

"...

Aquest diumenge, dia 30, hi ha fira a Muro i els joves+ associació de dimonis i gent a títol personal muntaran un stand grosset devora la mostra dels animals juntament amb material del GOB. Estarà posada de les 9 a les 13:30h aprox, per tant, vos demanaria si algú té disponibilitat per anar-hi alguna horeta a donar una mà. Jo hi aniré una estona, però estaria bé tenir relleu.

Aprofit per dir-vos que el proper diumenge dia 13 d'abril la gent de Muro ha organitzat una sortida amb partida gratuïta amb autocar des de Muro a Son Bosc per tal de donar a conèixer aquesta zona a la gent que hi vagi. La guiaran el nostre ornitòleg Rafel Mas i en Pere Vicens Siquier. Si algú encara no hi ha anat amb persona, ja ho sabeu.

Més endavant vos informaré dels horaris.

..."

I ara jo afegirè que és una oportunitat perfecte per conèixer les orquídies de prat i d'altres espècies poc conegudes com la llet d'ocell (Ornithogalum umbellatum).

Seria interessant que alguns dels botànics "de la casa" ens ajudessin perquè si s'ha de controlar a molta gent, cal ser un parell més que en Rafel i jo.

Què, qui s'apunta...?

;-))

Pere
Respon