nius en venda
nius en venda
Día 20 de Novembe sortint a peu de Llubí per la carretera que travessa el poble, vaig trobar exposició de nius de Mérlere amb ous inclosos que els venían a 1 € per a decorar el betlems.. hi havían uns 5 nius en total, li vaig demanar que perquè agafaven els nius i em digué que tanmateix els abandonan.....(amb ous?) salut
- jordi muntaner
- Member
- Entrades: 523
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm
Hola Emilia i resta de forers,
Ja s'ha dit altres vegades en aquest forum: sempre que trobeu una situació com aquesta o que penseu que és un fet que pot ser il•legal l'heu de comunicar a la Guàrdia Civil o als Agents de Medi Ambient. Ho podeu fer directament o indirectament, comunicant-lo al GOB o inclusiu mitjançant aquest fòrum, però ha de ser immediatament. Ara, que ja han pasat deu dies, ja no crec que es pugui fer res.
Salut,
Jordi
Ja s'ha dit altres vegades en aquest forum: sempre que trobeu una situació com aquesta o que penseu que és un fet que pot ser il•legal l'heu de comunicar a la Guàrdia Civil o als Agents de Medi Ambient. Ho podeu fer directament o indirectament, comunicant-lo al GOB o inclusiu mitjançant aquest fòrum, però ha de ser immediatament. Ara, que ja han pasat deu dies, ja no crec que es pugui fer res.
Salut,
Jordi