postnupcial 2014
postnupcial 2014
Dimarts 12/08 un gaig blau Coracias garrulus posat a un cable a Sant Joan.
Pep
Pep
The "balance of nature" does not exist and perhaps never has existed. C.S. Elton
- Juan J. Bazán
- Member
- Entrades: 1133
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:45 pm
- Ubicació: Son Rapinya (Palma)
Dijous 14/08, 20 corriols becllarg (calidris ferruginea) al Salobrar de Campos
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
jmanchado@gmail.com
- Juan J. Bazán
- Member
Avui 16/08, després de les pluges, en es Salobrar com a més destacat:
1 Chlidonias hybrida (Fumarell carablanc)
2 Pluvialis squatarola (Fuell gris)
450 Avocetas
unes 20 Calidris ferruginea (corriol becllarg)
1 Egretta Alba (Agro blanc gros)
Crec que no em deixo res important, erem Carlos Lopez-Jurado, jo i Jordi Muntaner
1 Chlidonias hybrida (Fumarell carablanc)
2 Pluvialis squatarola (Fuell gris)
450 Avocetas
unes 20 Calidris ferruginea (corriol becllarg)
1 Egretta Alba (Agro blanc gros)
Crec que no em deixo res important, erem Carlos Lopez-Jurado, jo i Jordi Muntaner
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
jmanchado@gmail.com
- Juan J. Bazán
- Member
Aquí van unas fotos del colirrojo real de Campos visto los dias 13 y 14, fotos hechas por mi hermano Alberto el día 14 de Agosto.

Saludos.
Juanjo.

Saludos.
Juanjo.
No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.
- Maties Rebassa
- Member
- Entrades: 1030
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm
Fa unes hores a Mortitx hi havia un mascle de coarotja (Phoenicurus phoenicurus) i un ull de bou gros (Phylloscopus trochilus). També un grapat de formiguers (Jynx torquilla) cantant. Dalt unes penyes, 1 adult d'àguila coabarrada.
Salut!
Salut!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
- Juan J. Bazán
- Member
Ayer, 19 de Agosto en el Salobrar, lo más interesante (entre otras muchas especies), una Espátula, un grupo de 101 flamencos en vuelo o esta Agachadiza común:

Muchos vencejos reales volando con grandes grupos de vencejos pálidos, vencejos comunes, aviones comunes y golondrinas.

Y varios peregrinos entre ellos este tremendo jovenzuelo, a la caza del incauto migrante postnupcial.

Muchos vencejos reales volando con grandes grupos de vencejos pálidos, vencejos comunes, aviones comunes y golondrinas.

Y varios peregrinos entre ellos este tremendo jovenzuelo, a la caza del incauto migrante postnupcial.

No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.
- Damià Jaume
- Member
- Entrades: 136
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 7:36 pm
- David García
- Member
- Entrades: 109
- Membre des de: dl. feb. 18, 2008 7:38 pm
- Juan J. Bazán
- Member
Esta mañana en el Salobrar dos cercetas carretonas, Anas querquedula.

En el faro de Ses Salines, un grupo de unos 40 abejarucos, Merops apiaster, migrantes.

Saludos.
Juanjo.

En el faro de Ses Salines, un grupo de unos 40 abejarucos, Merops apiaster, migrantes.

Saludos.
Juanjo.
- Maties Rebassa
- Member
- toni soler
- Member
- Entrades: 227
- Membre des de: dj. set. 17, 2009 1:03 pm
- Maties Rebassa
- Member
Avui he estat testimoni de la captura d'un verderol per part d'una esmerla joveneta. Un cop l'ha tingut al terra s'ha menjat part del seu cap (imagin que per aprofitar primer el cervell, molt nutritiu)

Després l'ha plomat sencer i se l'ha anat menjant, cames incloses.

Ja plena, s'ha posat a fer-se net tot el plomatge.

Allà l'he deixada, ben satisfeta.

Salut!

Després l'ha plomat sencer i se l'ha anat menjant, cames incloses.

Ja plena, s'ha posat a fer-se net tot el plomatge.

Allà l'he deixada, ben satisfeta.

Salut!
Maties Rebassa l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 22, 2014 5:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
- Maties Rebassa
- Member
Maties,
Ja sabem que tens una granja de fuells de collar, quan comences a comercialitzar-los?

Ja sabem que tens una granja de fuells de collar, quan comences a comercialitzar-los?

Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
jmanchado@gmail.com
- Maties Rebassa
- Member
Marc, Pep, no doneu idees! 
Alex, et pas un petit croquis de la zona. Partint de la carretera que va de Vilafranca cap a Felanitx has d'agafar el desviament cap a la depuradora (marcat amb un quadrat groc i taronja), segueixes endavant, ja per camí de terra, fins que arribis a la zona marcada amb una estrella verda, que és on estaven quan els vaig veure.

Sort!

Alex, et pas un petit croquis de la zona. Partint de la carretera que va de Vilafranca cap a Felanitx has d'agafar el desviament cap a la depuradora (marcat amb un quadrat groc i taronja), segueixes endavant, ja per camí de terra, fins que arribis a la zona marcada amb una estrella verda, que és on estaven quan els vaig veure.

Sort!
A s'Albufera, a l'hora de la colgada, ja havia un parell de milers d'estornells! començaven a formar els grans grups, encara no és l'espectacle de les properes setmanes, però ja l'anuncien.
Josep Manchado
jmanchado@gmail.com
jmanchado@gmail.com
- Maties Rebassa
- Member
Avui a s'Albufereta hi havia 1 llambritja de bec vermell (Sterna caspia) i un fuell de collar (Eudromias morinellus).
També 1 juvenil d'arpella cendrosa (Circus pygargus), 1 flamenc (Ph.roseus) i 2 agrons blancs grossos (Egretta alba).
Un ornitòleg britànic ha vist 1 titina de Richard (Anthus richardi), jo no l'he vist però a la zona hi havia 3 espècies de titines: 1 A.pratensis (la primera d'aquesta tardor), 1 A.trivialis i 2 jovenets d'A.campestris que m'han donat un bon susto, ja que mai els havia vist en aquella zona.
També 1 alosa (Alauda arvensis) i 1 guàtlera (Coturnix coturnix). Una varietat bastant interessant, vaja.
Salut!
També 1 juvenil d'arpella cendrosa (Circus pygargus), 1 flamenc (Ph.roseus) i 2 agrons blancs grossos (Egretta alba).
Un ornitòleg britànic ha vist 1 titina de Richard (Anthus richardi), jo no l'he vist però a la zona hi havia 3 espècies de titines: 1 A.pratensis (la primera d'aquesta tardor), 1 A.trivialis i 2 jovenets d'A.campestris que m'han donat un bon susto, ja que mai els havia vist en aquella zona.
També 1 alosa (Alauda arvensis) i 1 guàtlera (Coturnix coturnix). Una varietat bastant interessant, vaja.
Salut!
- toni soler
- Member
- toni soler
- Member