Alguna titina ho va passar malament davant els atacs dels falcons marins, per sort la majoria dels que queden són joves inexperts.
Un jovenet, per sorpresa meva, ha vingut a pendre el sol a una quarentena de metres del meu lloc. S'ha passat més de mitja hora amb les ales esteses, asolellant-se, indiferent a la meva presència i a les barques que passaven per davall seu. Finalment ha partit i s'ha posat a jugar amb altres falcons.

No li ha anat tan bé a un mussol emigrant (Asio flammeus) que, arribant als penyals del Cap, s'ha vist atacat per 2 gavines. Tan fort i insistent ha estat l'atac, que el mussol s'ha vist obligat a donar mitja volta i partir de nou cap el nord. Quan l'he deixat de veure les gavines encara li anaven darrera, i ja estava a uns 400 metres del penyal!

Poc més tard, a un pinar proper al Cap hi havia una sedimentació molt gran de tords (incloses 2 grívies), ulls de bou, coarrotges (les 2 espècies), pinsans i altres espècies, inclòs 1 durbec (Coccothraustes coccothraustes).
Avui l'entrada de migrants deu haver estat molt alta. A mitjan horabaixa, passejant amb la família per Punta Manresa (Alcúdia), encara podia escoltar i veure aloses, titines i xàtxeros (inclosos 2 cendrosos) entrant de la mar.
Salut!