Aus marines d'Escòcia

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Aus marines d'Escòcia

Entrada Autor: Maties Rebassa »

Hola. Acab d'arribar de passar una setmaneta per Escòcia i vull compartir amb voltros algunes imatges d'aus marines típiques de per allà. La veritat és que vaig quedar enamorat de la costa escocesa, quanta vida que hi ha!!

Començaré amb una de les aus que més ganes tenia de veure, el paràsit coapunxegut. Hi ha que veure el vol que tenen, ràpid com el d'un falcó, però tremendament acrobàtic. Una meravella!

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

La darrera imatge és una de les que més m'agrada de totes les que vaig poder fer durant el viatge. Bé, de fet la va fer na Mari Carmen, que es veu que té més bona mà que jo per la fotografia :-)

Una altra au que tambia li tenia ganes és el fulmar. Aquesta au és mooooolt més fàcil de fotografiar!

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Com veis hi ha dues formes de color, una clara i altra fosca. I acab aquesta primera tanda d'imatges amb algunes d'un paràsit gros. Hi ha que veure lo ximples que són, un el vàrem tenir a només 4 metres d'on noltros estàvem asseguts!

Imatge

Imatge

Imatge

En poder pujaré imatges d'altres espècies. Salut!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Jesús
Member
Entrades: 75
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 11:51 am
Ubicació: Consell (Mallorca)

Entrada Autor: Jesús »

Idò benvingut!: és lo únic que em faltava!!, la dona que du una temporadeta totalment encabotada en anar a Escòcia i ara faltaves tu amb aquest desfile de fotos orgàsmiques. Per mi haure de començar la lladriola...

Moltes gràcies per les fotos i ànim per mostrar-mos aviat les "altres espècies que anuncies.
Una abraçada
Tots jorns aprench e desaprench ensemps (Jordi de Sant Jordi. S. XV)
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Entrada Autor: Maties Rebassa »

Jesús, si et deixes convèncer per la dona segur que no te'n penadiràs, ja ho veuràs! Tenc un llibre que vaig comprar per allà que si vols te'l puc deixar el temps que vulguis, és una autèntica meravella. És un llibre d'aquarel·les sobre els paisatges, la flora i la fauna (especialment les aus) de la costa oest escocesa. Un llibre d'aquells que aconsegueixen transportar-te al lloc que descriuen. Segur que t'ajudarà també a deixar-te convèncer...

Salutacions!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Respon