Hola,
El 23 de juliol, a les salines del Salobrar (Campos. Mallorca) vaig veure un picaplatges camanegre (Charadrius alexandrinus), segurament una femella, amb el següent codi d'anelles de colors:
Pota esquerra: anella de metal oficial a tibia i anella groga al tars.
Pota dreta: anella blava al tars.
Imagino que ha estat anellat aquí. Anteriorment ja he comunicat d'altres lectures com aquesta fetes al Salobrar i a les salinetes de s'Avall i no he obtingut resposta. Espero que algú me pugui enviar l'historial d'aquest exemplar.
Salut,
Jordi
picaplatges camanegre amb anelles de colors
- jordi muntaner
- Member
- Entrades: 523
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm
- GOB-ornitologia
- Member
- Entrades: 71
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 8:53 pm
- Ubicació: Mallorca
Hola Jordi,
el marcatge de Charadrius alexandrinus amb anelles de color el ve realitzant en Pere Garcias des de fa anys, imagino que es tracta d'exemplars anellats per ell. Si no m'equivoco estaba fent un escrit per publicar sobre les dades obtingudes amb l'estudi. El problema es que en Pere no està conectat al forum, intentaré xerrar amb ell per fer-li arribar aquestes dades i que passi l'historial dels exemplars.
Moltes gràcies per comunicar-lo
Una abraçada
Manolo
el marcatge de Charadrius alexandrinus amb anelles de color el ve realitzant en Pere Garcias des de fa anys, imagino que es tracta d'exemplars anellats per ell. Si no m'equivoco estaba fent un escrit per publicar sobre les dades obtingudes amb l'estudi. El problema es que en Pere no està conectat al forum, intentaré xerrar amb ell per fer-li arribar aquestes dades i que passi l'historial dels exemplars.
Moltes gràcies per comunicar-lo
Una abraçada
Manolo