Aus del Barranc de Santa Ponça

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Samuel Pinya
Member
Entrades: 211
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:12 pm
Ubicació: AEN

Aus del Barranc de Santa Ponça

Entrada Autor: Samuel Pinya »

Bones a tots.

Actualment estic col·laborant per a una ONG local del municipi de Calvià que es diu Associació per a la Conservació de la Biodiversitat de Calvià. Resulta que aquesta ONG està recopilant dades sobre la biodiversitat d'espècies present al barranc o torrent de Santa Ponça.

Actualment ja hem compilat les dades referent a flora vascular, amfibis, rèptils, mamífers (inclòs ratapinyades) i ens queden entre d'altres grups importants els fongs, els ocells i els invertebrats.

Si voleu col·laborar facilitant dades d'observacions d'avuifauna podeu enviar-me les observacions al meu e-mail.

L'objectiu de tot això és que hi ha en fase de projecte l'ampliació del polígon de Son Bugadelles, tot i que encara no s'ha definit cap a quina banda. La associació vol reivindicar en primer lloc que no s'amplii el polígon i en segon lloc tenir informació suficient sobre presència d'espècies per argumentar la importància ecològica de la zona.

En fi, dit queda.

P.D. Gracias Jose Luís por las observaciones.
Lluis Parpal
Member
Entrades: 22
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 7:46 pm

Entrada Autor: Lluis Parpal »

Hola Samuel,

Al principi del SAC vaig estar fent seguiment unes temporades aquest barranc i sortiren dades molt interessants. Supos que estaran als resums que s'han fet del SAC, sino supos que tenc copies guardades de tots els transectes que vaig fer.

Salut,

Lluis Parpal
Samuel Pinya
Member
Entrades: 211
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:12 pm
Ubicació: AEN

Entrada Autor: Samuel Pinya »

Bones Lluís.

Ei, gràcies per la informació.

No ho sabía. Ho demanaré a en Joan Mayol, crec que encara coordina el SAC. No?

Una aferrada

Sam
Respon