COL·LABORAU Facem un mapa de xorics junts

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Rafel Mas
Member
Entrades: 643
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 7:39 pm
Contacta:

COL·LABORAU Facem un mapa de xorics junts

Entrada Autor: Rafel Mas »

Bones,
l'altre dia pensava sobre els xoriguers merament urbanites que poden estar per dins Palma i me preguntava quantes colles o individus hi deuen viure.
Seria divertit confeccionar un mapa d'observacions d'individus i cites segures de nius.
Vos animau?
Potser podriem donar detalls de carrer i número aproximat (El google street view pot ser util) i després plasmar-ho a un mapa.
Jo ficaria només individus merament urbanites, si estan a la periferia de la ciutat no els consideraria.
Serà divertit i segurament surt alguna cosa interessant,
que me deis?
salut!
flo
Member
Entrades: 13
Membre des de: dt. abr. 05, 2011 4:22 pm

Entrada Autor: flo »

Hola,

Al carrer San Magí 105, al campanar de l'església de Santa Catalina, hi sol haver una parella de xorics.
jordi muntaner
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm

Entrada Autor: jordi muntaner »

Hola Raf,

M'has fotut, que jo visc a la perifèria!!

Però, per començar, recordo dos de segurs:

Un a la fassana marítima de la Catedral, cap a llevant.

Un al Passeig Marítm, núm. 37, cantonada amb carrer de la Pedrera. Han niat a un cossiol d'una finestra, però va ser fa uns anys. Demanaré al meu informador.

Salut,

Jordi
Rafel Mas
Member
Entrades: 643
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 7:39 pm
Contacta:

Entrada Autor: Rafel Mas »

Hola Bones,
un amic que llegeix el forum m'ha dit que no li sembla be donar localitzacions de nius en aquest forum que és obert a tothom. Personalment crec que els nius de xoric de dins Palma probablement no són accessibles i no hi hagi gaires perills, però si trobau, enviau-me la informació en privat: rafelmas(@rroba)gmail.com
I podem confeccionar igualment un mapa sense donar la localització exacta a través del forum.
Les que ja s'han dit no crec que siguin accessibles, sinó cadascú podira borrar el missatge.
Gràcies i perdonau
salut i molt d'anys
jordi muntaner
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm

Entrada Autor: jordi muntaner »

Hola Raf,

Pot ser en alguns casos determinats si podria ser un problema, però, normalment, aquest bergants nien ha llocs ben protegits, especialment a ciutat.

Les properes dades te les enviaré directament.

Salut,

Jordi
Xavi
Member
Entrades: 583
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:08 am
Ubicació: a ca meva

Entrada Autor: Xavi »

Se m'han adelantat. Jo també crec que no s'haurien de donar les dades a través del fòrum, no sabem qui el pot llegir. Hi ha gent per a tot. Les dades s'han d'enviar per correu privat. I més ara que amb la crisi la gent s'espabila.
Xavier Canyelles.

"Entomos & Malakos"
Respon