Bones,
l'altre dia pensava sobre els xoriguers merament urbanites que poden estar per dins Palma i me preguntava quantes colles o individus hi deuen viure.
Seria divertit confeccionar un mapa d'observacions d'individus i cites segures de nius.
Vos animau?
Potser podriem donar detalls de carrer i número aproximat (El google street view pot ser util) i després plasmar-ho a un mapa.
Jo ficaria només individus merament urbanites, si estan a la periferia de la ciutat no els consideraria.
Serà divertit i segurament surt alguna cosa interessant,
que me deis?
salut!
COL·LABORAU Facem un mapa de xorics junts
- jordi muntaner
- Member
- Entrades: 523
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm
Hola Raf,
M'has fotut, que jo visc a la perifèria!!
Però, per començar, recordo dos de segurs:
Un a la fassana marítima de la Catedral, cap a llevant.
Un al Passeig Marítm, núm. 37, cantonada amb carrer de la Pedrera. Han niat a un cossiol d'una finestra, però va ser fa uns anys. Demanaré al meu informador.
Salut,
Jordi
M'has fotut, que jo visc a la perifèria!!
Però, per començar, recordo dos de segurs:
Un a la fassana marítima de la Catedral, cap a llevant.
Un al Passeig Marítm, núm. 37, cantonada amb carrer de la Pedrera. Han niat a un cossiol d'una finestra, però va ser fa uns anys. Demanaré al meu informador.
Salut,
Jordi
Hola Bones,
un amic que llegeix el forum m'ha dit que no li sembla be donar localitzacions de nius en aquest forum que és obert a tothom. Personalment crec que els nius de xoric de dins Palma probablement no són accessibles i no hi hagi gaires perills, però si trobau, enviau-me la informació en privat: rafelmas(@rroba)gmail.com
I podem confeccionar igualment un mapa sense donar la localització exacta a través del forum.
Les que ja s'han dit no crec que siguin accessibles, sinó cadascú podira borrar el missatge.
Gràcies i perdonau
salut i molt d'anys
un amic que llegeix el forum m'ha dit que no li sembla be donar localitzacions de nius en aquest forum que és obert a tothom. Personalment crec que els nius de xoric de dins Palma probablement no són accessibles i no hi hagi gaires perills, però si trobau, enviau-me la informació en privat: rafelmas(@rroba)gmail.com
I podem confeccionar igualment un mapa sense donar la localització exacta a través del forum.
Les que ja s'han dit no crec que siguin accessibles, sinó cadascú podira borrar el missatge.
Gràcies i perdonau
salut i molt d'anys
- jordi muntaner
- Member
- Entrades: 523
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm