Bones, m'ha arribat avís que ahir uns birdwatchers veren i fotografiaren a s'Albufera un Calidris acuminata (al que varen confondre amb Calidris melanotos, també raresa però de la qual existeixen més cites). Només hi ha 2 observacions homologades d'aquest divagant siberià -em refereixo a l'acuminata- a Espanya.
Salut
Calidris acuminata?
- Maties Rebassa
- Member
- Entrades: 1030
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm
Calidris acuminata?
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
- jordi muntaner
- Member
- Entrades: 523
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm
Per preparar-se, no sigui que encara estigui per aquí. A aquest enllaç trobareu un parell de vídeos i alguna foto.
Es un limícola que fa unes migracions llarguíssimes, les més impressionants són les que van des de la tundra, a on nien, fins a Austràlia i Nova Zelanda.
Salut,
Jordi
http://ibc.lynxeds.com/photo/sharp-tail ... one-being-
Es un limícola que fa unes migracions llarguíssimes, les més impressionants són les que van des de la tundra, a on nien, fins a Austràlia i Nova Zelanda.
Salut,
Jordi
http://ibc.lynxeds.com/photo/sharp-tail ... one-being-
- E. Amengual
- Member
- Entrades: 126
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:58 pm
- Maties Rebassa
- Member
- Entrades: 1030
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm
Hola de nou.
M'han passat la foto i, un cop tractada amb el photoshop i consultats els experts, pareix que es tracta d'un melanotos. No és un MEGA però així i tot encara és un bitxo interessant. Com m'ha recordat un amic fent referència als bons moments passats intentant relocalitzar aquest aucell "la felicidad está en la sala de espera de la felicidad" (Punset dixit) :-))
Salut!
M'han passat la foto i, un cop tractada amb el photoshop i consultats els experts, pareix que es tracta d'un melanotos. No és un MEGA però així i tot encara és un bitxo interessant. Com m'ha recordat un amic fent referència als bons moments passats intentant relocalitzar aquest aucell "la felicidad está en la sala de espera de la felicidad" (Punset dixit) :-))
Salut!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.