Calidris acuminata?

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Calidris acuminata?

Entrada Autor: Maties Rebassa »

Bones, m'ha arribat avís que ahir uns birdwatchers veren i fotografiaren a s'Albufera un Calidris acuminata (al que varen confondre amb Calidris melanotos, també raresa però de la qual existeixen més cites). Només hi ha 2 observacions homologades d'aquest divagant siberià -em refereixo a l'acuminata- a Espanya.

Salut
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
jordi muntaner
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm

Entrada Autor: jordi muntaner »

Per preparar-se, no sigui que encara estigui per aquí. A aquest enllaç trobareu un parell de vídeos i alguna foto.

Es un limícola que fa unes migracions llarguíssimes, les més impressionants són les que van des de la tundra, a on nien, fins a Austràlia i Nova Zelanda.

Salut,

Jordi

http://ibc.lynxeds.com/photo/sharp-tail ... one-being-
E. Amengual
Member
Entrades: 126
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:58 pm

Entrada Autor: E. Amengual »

A un missatge al birdforum xerren d'un pectoral amb fotos llunyanes ahir al CIM, però amb el comentari "possible Sharp-tailed Sandpiper" o sigui acuminata. Mem si es troba de nou!
Per cert de la isabellina se sap res?
Cati
Member
Entrades: 455
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

Per la nostra banda ni rastre de la isabellina, però d' O.oenanthe s'en veuen sense dificultat als camps de l'interior.
Salut!
Toni i Cati
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Entrada Autor: Maties Rebassa »

Hola de nou.

M'han passat la foto i, un cop tractada amb el photoshop i consultats els experts, pareix que es tracta d'un melanotos. No és un MEGA però així i tot encara és un bitxo interessant. Com m'ha recordat un amic fent referència als bons moments passats intentant relocalitzar aquest aucell "la felicidad está en la sala de espera de la felicidad" (Punset dixit) :-))

Salut!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Respon