Sebel·líns urbans

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Damià Jaume
Member
Entrades: 136
Membre des de: dt. maig 06, 2008 7:36 pm

Sebel·líns urbans

Entrada Autor: Damià Jaume »

Hola!

Avui dematí, devers les 9:45, m'ha sorprès veure un esbart d'una vintena sebel·líns (Burhinus oedicnemus) colgant-se al solar de l'estació transformadora de GESA de davant el Decathlon del polígon de can Valero, a Palma. Creuaven baixos per damunt la carretera, i semblaven venir de la part del cementeri. Quasi em mat, empardalat al volant.
toni soler
Member
Entrades: 227
Membre des de: dj. set. 17, 2009 1:03 pm

Entrada Autor: toni soler »

Hola Damìà i resta de forers.

Veig que no som domés jo el que està a punt de provocar accidents per cupa dels avistaments al volant.
Per Calvià els sebel.lins tambè estan tornant mes urbans , de fet a Son Caliu a un sementer aferrrat a la piscina municipal i a la carretera d´Andraxt tots el dematins se colgan una dotzena d´exemplars, després de creuar per damunt l´autovia.

Salut.
jordi muntaner
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm

Entrada Autor: jordi muntaner »

Hola Damià i resta de forers,

Aquest xibe.lins me varen passar volant pel mateix punt, d'aquest solar cap el polígon de son Valentí, el dimarts 13 a les 8 del dematí, es a dir ahir. Vaig poder contar uns cinquanta, però, segurament, quant jo conduia per davant del Decatlon cap a la via de Cintura ja podien haver passat alguns més.

Salut,

Jordi
Juan J. Bazán
Member
Entrades: 1133
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:45 pm
Ubicació: Son Rapinya (Palma)

Entrada Autor: Juan J. Bazán »

Yo los veo a menudo yendo o volviendo del trabajo en Can Valero, haciendo exactamente lo que describe Damia Jaume.
No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.
Respon