Hola!
Avui dematí, devers les 9:45, m'ha sorprès veure un esbart d'una vintena sebel·líns (Burhinus oedicnemus) colgant-se al solar de l'estació transformadora de GESA de davant el Decathlon del polígon de can Valero, a Palma. Creuaven baixos per damunt la carretera, i semblaven venir de la part del cementeri. Quasi em mat, empardalat al volant.
Sebel·líns urbans
- Damià Jaume
- Member
- Entrades: 136
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 7:36 pm
- toni soler
- Member
- Entrades: 227
- Membre des de: dj. set. 17, 2009 1:03 pm
Hola Damìà i resta de forers.
Veig que no som domés jo el que està a punt de provocar accidents per cupa dels avistaments al volant.
Per Calvià els sebel.lins tambè estan tornant mes urbans , de fet a Son Caliu a un sementer aferrrat a la piscina municipal i a la carretera d´Andraxt tots el dematins se colgan una dotzena d´exemplars, després de creuar per damunt l´autovia.
Salut.
Veig que no som domés jo el que està a punt de provocar accidents per cupa dels avistaments al volant.
Per Calvià els sebel.lins tambè estan tornant mes urbans , de fet a Son Caliu a un sementer aferrrat a la piscina municipal i a la carretera d´Andraxt tots el dematins se colgan una dotzena d´exemplars, després de creuar per damunt l´autovia.
Salut.
- jordi muntaner
- Member
- Entrades: 523
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm
Hola Damià i resta de forers,
Aquest xibe.lins me varen passar volant pel mateix punt, d'aquest solar cap el polígon de son Valentí, el dimarts 13 a les 8 del dematí, es a dir ahir. Vaig poder contar uns cinquanta, però, segurament, quant jo conduia per davant del Decatlon cap a la via de Cintura ja podien haver passat alguns més.
Salut,
Jordi
Aquest xibe.lins me varen passar volant pel mateix punt, d'aquest solar cap el polígon de son Valentí, el dimarts 13 a les 8 del dematí, es a dir ahir. Vaig poder contar uns cinquanta, però, segurament, quant jo conduia per davant del Decatlon cap a la via de Cintura ja podien haver passat alguns més.
Salut,
Jordi
- Juan J. Bazán
- Member
- Entrades: 1133
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:45 pm
- Ubicació: Son Rapinya (Palma)