........això va ser el primer que vaig pensar ahir al matí quan em trobava fent feina per la zona de Corona, al Nord-Oest de l'illa i quan mir cap al cel veig volant a gran altura tres voltors negres tirant cap al Nord. De les poques cites que hi ha a l'illa d'aquest espectacular rapinyaire.
salut
La Serra de Tramuntana eivissenca
- Oliver Martínez
- Member
- Entrades: 228
- Membre des de: dc. gen. 09, 2008 7:24 pm
- Ubicació: Eivissa
- Contacta:
La Serra de Tramuntana eivissenca
Ladran, amigo Sancho, luego cabalgamos.
- jordi muntaner
- Member
- Entrades: 523
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm
Hola Oliver,
Una cita molt interessant. Jo no recordo cap cita de voltor negre a Eivissa en aquest darrers 30 anys, pot ser m'equivoco.
Ara penso que si poden anar a Eivissa des de Mallorca també podrían arribar al continent volant des de Formentera. O a s'enrevés, si han botat des d'Alacant a Formentera i Eivissa, podrien arribar a Mallorca.
Enhorabona per aquesta observació!!
Jordi
Una cita molt interessant. Jo no recordo cap cita de voltor negre a Eivissa en aquest darrers 30 anys, pot ser m'equivoco.
Ara penso que si poden anar a Eivissa des de Mallorca també podrían arribar al continent volant des de Formentera. O a s'enrevés, si han botat des d'Alacant a Formentera i Eivissa, podrien arribar a Mallorca.
Enhorabona per aquesta observació!!
Jordi
- Gil Panadés
- Member
- Entrades: 202
- Membre des de: dc. gen. 09, 2008 8:45 am
- Oliver Martínez
- Member
- Contacta:
- Joan Carles Palerm
- Member
- Entrades: 93
- Membre des de: dc. gen. 09, 2008 12:14 am
Na Lina, també per sant Mateu sempre comenta que veu de tant en tant. Malauradament no aporta cites. També record per cert un esquelet que es va trobar a Formentera els anys 90 i que finalment va resultar ser un voltor foraster. Crec que la determinació dels ossos la va fer Mac Minn o en Tonyo Alcover.
- Oliver Martínez
- Member
- Contacta: