Bolletins informatius

Butlletí, 21/02/2013

Cartutxets

El GOB informa a Ramsar del deteriorament en la protecció de s’Albufera de Mallorca


PNLL19/02/2013 NO volem ser el femer d’Europa llança una petició internacional per a la paralització definitiva de la importació de residus.

Després de la paralització temporal de la importació de residus, amb arguments falsos per part del Consell de Mallorca, i després que el GOB fes públiques les escandaloses dades econòmiques vinculades a l’operació, NO volem ser el femer d’Europa llança una campanya en diversos idiomes de recollida de signatures per demanar la paralització definitiva i la reconducció de la gestió dels residus cap al tancament progressiu de les línies d’incineració.


Agenda recomanada

Divendres 22 de febrer, 19h. L’aigua: més hipoteques de futur?. Intervindran Antonio Rodríguez Perea (professor emèrit de la UIB) i Mateo Guainazzi (ATTAC Espanya). Al Club Diario de Mallorca.

Dissabte 23 de febrer, 17h. MAREA CIUTADANA contra les retallades, la corrupció i per una vertadera democràcia. Plaça d’Espanya, Palma. Més informació

Marea 23F


Si has rebut aquest missatge directament des de la nostra organització, en compliment de la la LOPD 15/1999 i de la LSSI-CE 34/2002 t’informam que la teva adreça electrònica forma part d’un fitxer automatitzat amb la finalitat de distribuir comunicacions periòdiques del GOB. Cas que no desitgis rebre més missatges, ho pots sol·licitar aquí.

Dona’t d’alta del butlletí | Dona’t de baixa del butlletí | Visita www.gobmallorca.com| Fes-te soci/a


La defensa del medi ambient necessita el teu compromís

fes-te’n soci, o fes un petit donatiu

GOB

Ajuda’ns a seguir impulsant aquesta i altres línies de treball

Notícies relacionades

Darreres notícies