Bolletins informatius

Butlletí, 15/10/2015

 


 

L’impost turístic no serà una ecotaxa


Més notícies

15/10/2015 Si no vols tirs dins ca teva, declara un refugi de fauna.

Des del passat dilluns, amb el començament de la temporada de caça menor, s’ha intensificat l’activitat cinegètica a la foravila.

10/10/2015 Per un impost turístic que sigui una vertadera ecotaxa

El destí del nou impost ha de ser la millora mediambiental, i no un simple “rentat de cara” de zones turístiques.


Vols conèixer els aucells del Salobrar?

Des de l'any passat estam treballant en l'impuls a la conservació del Salobrar de Campos i a la difusió dels seus valors naturals. Així, ara vos presentam la "Petita guia dels aucells del Salobrar", que repassa 40 espècies que de forma habitual o freqüent es poden observar a la zona humida.

El proper divendres 16 d'octubre, a les 19:30h, la presentarem al nostre local, amb la presència dels autors de textos (Manolo Suàrez) i il·lustracions (Cati Artigues), i comptarem també amb l'escriptor, naturalista i expresident del GOB Miquel Rayó, autor del pròleg.

Hi haurà guies de regal per als assistents, i posteriorment es podran adquirir al nostre local al preu de 5€ per a socis i 7€ per a no socis. T'esperam!


Agenda recomanada

Dijous 15 d'octubre, 20h. Presentació a Algaida de la guia "Itineraris pel Pla de Mallorca". Al casal Pere Capellà (C/ dels Cavallers, 21).

 

Divendres 16 d'octubre, 19:30h. Presentació de la "Petita guia dels aucells del Salobrar". Al nostre local.

 

Dissabte 17 d'octubre, 18h. Marxa contra els tractats de lliure comerç. A la plaça Espanya, Palma. El mateix dia, entre les 11 i les 13 h serem allà mateix recollint signatures.

 

Dissabte 17 d'octubre, 19h. Presentació del monogràfic "Tot inclòs" a Inca. Al local de S'Altra Senalla (plaça de l'Orient, 10).

 

Diumenge 18 d'octubre, voluntariat ambiental al PN de Mondragó. Decathlon organitza en col·laboració amb la Conselleria de Medi Ambient i el GOB una jornada de voluntariat ambiental al PN de Mondragó. La jornada consistirà en realitzar diferents accions per contribuir a la conservació i recuperació del sistema dunar de la platja de s'Amarador. Les inscripcions es realitzen aquí.

 

Dijous 29 d'octubre, 20h. Xerrada "Catxalots a les Illes Balears". A càrrec de Txema Brotons. Al nostre local. Més informació aquí.

 


Segueix-nos!

Facebook Twitter

 


Si has rebut aquest missatge directament des de la nostra organització, en compliment de la la LOPD 15/1999 i de la LSSI-CE 34/2002 t'informam que la teva adreça electrònica forma part d'un fitxer automatitzat amb la finalitat de distribuir comunicacions periòdiques del GOB. Cas que no desitgis rebre més missatges, ho pots sol·licitar aquí.

Dona't d'alta del butlletí | Dona't de baixa del butlletí | Visita www.gobmallorca.com| Fes-te soci/a


La defensa del medi ambient necessita el teu compromís
fes-te'n soci, o fes un petit donatiu
 

GOB

 

Ajuda’ns a seguir impulsant aquesta i altres línies de treball

Notícies relacionades

Darreres notícies