Bolletins informatius

Butlletí, 21/10/2015

 


 

Son Bosc, parc natural!


Jornada de voluntariat a la Trapa

Diumenge, vine a fer voluntariat a la Trapa. El primer diumenge de novembre cau vora el festiu de dia 2, així que per tal de no destorbar possibles plans que hagis fet pel pont hem passat la jornada mensual de voluntariat al proper diumenge 25 d'octubre.

Ens trobarem per compartir cotxe a les 9h a l'aparcament de l'Ocimax de Palma, per devers l'entrada al Leroy Merlin, o si vens directament a Sant Elm ens veurem davant el bar Es Molí (avinguda de la Trapa) a les 10h.

Entre les feines a fer: preparar pedres per al reble dels fonaments de les cases, continuar treballant en la restauració del marge de la parcel·la de les oliveres del mirador, acabar l'arqueta de l'aljub i neteja dels voltants de les cases. Acabarem a les 14h i després dinarem tots junts. T'esperam!


Agenda recomanada

 

Diumenge 25 d'octubre, jornada de voluntariat a la Trapa. Més informació aquí.

 

Dijous 29 d'octubre, 20h. Xerrada "Catxalots a les Illes Balears". A càrrec de Txema Brotons. Al nostre local. Més informació aquí.

 


Segueix-nos!

Facebook Twitter

 


Si has rebut aquest missatge directament des de la nostra organització, en compliment de la la LOPD 15/1999 i de la LSSI-CE 34/2002 t'informam que la teva adreça electrònica forma part d'un fitxer automatitzat amb la finalitat de distribuir comunicacions periòdiques del GOB. Cas que no desitgis rebre més missatges, ho pots sol·licitar aquí.

Dona't d'alta del butlletí | Dona't de baixa del butlletí | Visita www.gobmallorca.com| Fes-te soci/a


La defensa del medi ambient necessita el teu compromís
fes-te'n soci, o fes un petit donatiu
 

GOB

 

Ajuda’ns a seguir impulsant aquesta i altres línies de treball

Notícies relacionades

Darreres notícies