Bolletins informatius

Butlletí, 02/12/2015


 

Propostes davant les eleccions estatals del 20 de desembre


Més notícies

26/11/2015 El GOB felicita a la Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat per l'anunci d'impulsar el consum renovable als edificis públics.

Es tracta d'una mesura de gran transcendència que haurà de complementar-se amb una planificació energètic que segueixi la tendència d'aquesta primera mesura. Les claus del futur del canvi de model energètic són autoconsum i renovables.

26/11/2015 Mallorca s’uneix a la Marxa Mundial pel clima.

Mallorca s’uneix als cents de milers de persones de tot el món que participaran en la Marxa Mundial pel Clima per impedir la catàstrofe del canvi climàtic.


Assemblea general de socis, divendres 18 de desembre

 

El proper divendres dia 18, a les 19h al nostre local, celebrarem l'assemblea anual. Aquests són els punts a tractar:

— Assemblea ordinària: lectura i aprovació de l'acta anterior, exposició i aprovació si escau del resum d'activitats 2015, exposició i aprovació si escau del balanç econòmic 2015 a 30 de novembre, exposició i aprovació si escau del pressupost per 2016, suggeriments i preguntes. Els documents a aprovar seran penjats amb antelació en aquest enllaç.

— Assemblea extraordinària: lectura i aprovació si escau de l'acta anterior, elecció de càrrecs a vocalies de la junta directiva. Els interessats podeu presentar la vostra candidatura fins dia 17 a les 14h. Vos esperam!


Agenda recomanada

 

Dijous 3 de desembre, 19h. Fins on arriba la nostra dependència del petroli? Xerrada a càrrec de Jordi Pigem i Ivan Murray. Organitza Amics de la Terra. Al Club Diario de Mallorca. Més informació aquí.

 

Dissabte 5 de desembre, de 10 a 18:30h. Taller sobre aus aquàtiques al Parc Natural de s'Albufera de Mallorca. Cara a anar preparant els censos d'aus aquàtiques d'aquest hivern, farem un taller teòric i pràctic per reconèixer les nostres ànneres i agrons hivernants i les formes de realitzar el cens per aquestes espècies. A càrrec de Pere Vicens. Més informació aquí.

 

Dies 5, 6 i 7 de desembre. Estada de voluntariat a la Trapa. Per a joves majors de 16 anys. Més informació aquí.

 

Diumenge 13 de desembre, 9h. Excursió naturalística a sa Valleta (Petra). Més informació aquí.

 

Dimecres 16 de desembre, 19h. Xerrada: els bolets comestibles i verinosos de les Balears. A càrrec de Joan Carles Salom. Al Centre de Cultura "Sa Nostra" (c/ Concepció, 12, Palma). Més informació aquí.

 


Segueix-nos!

Facebook Twitter

 


Si has rebut aquest missatge directament des de la nostra organització, en compliment de la la LOPD 15/1999 i de la LSSI-CE 34/2002 t'informam que la teva adreça electrònica forma part d'un fitxer automatitzat amb la finalitat de distribuir comunicacions periòdiques del GOB. Cas que no desitgis rebre més missatges, ho pots sol·licitar aquí.

Dona't d'alta del butlletí | Dona't de baixa del butlletí | Visita www.gobmallorca.com| Fes-te soci/a


La defensa del medi ambient necessita el teu compromís
fes-te'n soci, o fes un petit donatiu
 

GOB

 

Ajuda’ns a seguir impulsant aquesta i altres línies de treball

Notícies relacionades

Darreres notícies