|
|
|
Més notícies Des del GOB compartim la reivindicació de la necessitat de mesures urgents per preservar els valors naturals i replantejar el model econòmic de monocultiu turístic davant la saturació que ja pràcticament ningú nega.
|
El GOB va presentar divendres al·legacions a l'aprovació inicial del Pla General de Manacor que preveu nous creixements més enllà de les rondes i noves zones industrials sense atendre la necessitat de rehabilitació i revitalització del centre que hauria de ser prioritari..
|
Agenda recomanada
Dissabte 8 d'octubre, a partir de les 18h. Festa de s'alè, a Portocolom. A les 19h, presentació de "Tot Inclòs". A la plaça Sant Jaume.
Diumenge 9 d'octubre, 9-14h. Observació d'aus marines a Es Carnatge (Palma). Descobreix les diferents espècies del nostre litoral, entre les quals es troba l'au més amenaçada d'Europa.
Dimarts 11 d'octubre, 18h. Participa en l'alliberament de mussols. Els companys del COFIB, com cada any, al llarg d'aquest estiu han fet una feinada recuperant polls de diverses espècies accidentats o caiguts dels nius. Alguns d'ells ja estan llestos per esser alliberats al medi natural. Ens trobarem a les 18h a la UIB, al cantó dels carrers Menorca i Eivissa. Per anar-hi pots agafar la línia 19 del bus i botar a l'aturada de la residència d'estudiants. Per a més informació, contacta amb conservacio@gobmallorca.com.
Dijous, 13 d'octubre. Pla de gestió de la Trapa: participació i voluntariat. Anima't i participa!
|
Segueix-nos!
|
Si has rebut aquest missatge directament des de la nostra organització, en compliment de la la LOPD 15/1999 i de la LSSI-CE 34/2002 t'informam que la teva adreça electrònica forma part d'un fitxer automatitzat amb la finalitat de distribuir comunicacions periòdiques del GOB. Cas que no desitgis rebre més missatges, ho pots sol·licitar aquí. Dona't d'alta del butlletí | Dona't de baixa del butlletí | Visita www.gobmallorca.com| Fes-te soci/a |
|
![]() |