Bolletins informatius

Butlletí, 20/09/2017

 

 

18/09/2017 Contra el projecte del centre d’emmagatzematge i distribució de ciment previst per l’APB al Port d’Alcúdia

Va endavant sense haver convocat un concurs obert per a valorar les millors opcions ambientals i econòmiques.

 


Curs d’Ornitologia

Vols iniciar-te en l’ornitologia de camp? T’interessa conèixer les nostres aus? Ara tens una bona oportunitat, de la nostra mà.

Per a més informació, contacta amb ornitologia@gobmallorca.com

 

 


Agenda recomanada

Dimecres 20 de setembre, 19h. Conferència i col·loqui: “Resistències contra el model extractiu: La lluita de les dones des de Guatemala fins a Mallorca”, a càrrec de Aura Lolita Chávez Ixcaqui. Més informació aquí.


Dissabte 23 de setembre, 18h. Manifestació “#FinsAquíHemArribat: aturem la massificació turística”. Inici a la plaça d’Espanya, Palma. Més informació aquí.

Diumenge 24 de setembre. Jornada de neteja de la costa, a Cala Blava. Cal inscripció.


Dijous 28 de setembre, 19:30h. Cicle de xerrades “El darrer dijous”: L’aventura de fotografiar la natura. A càrrec de Sebastià Torrens. A la sala d’actes de La Misericòrdia (Via Roma 1, Palma). Més informació aquí.

 


 

Per què la defensa del medi ambient necessita el teu compromís

Fes-te del GOB

 


Segueix-nos! Facebook Twitter


Si has rebut aquest missatge directament des de la nostra organització, en compliment de la la LOPD 15/1999 i de la LSSI-CE 34/2002 t’informam que la teva adreça electrònica forma part d’un fitxer automatitzat amb la finalitat de distribuir comunicacions periòdiques del GOB. Cas que no desitgis rebre més missatges, ho pots sol·licitar aquí. Per a qualsevol qüestió pots contactar-nos aquí.

Dona’t d’alta del butlletí | Dona’t de baixa del butlletí | Visita www.gobmallorca.com| Fes-te soci/a

GOB

Ajuda’ns a seguir impulsant aquesta i altres línies de treball

Notícies relacionades

Darreres notícies