Bolletins informatius

Butlletí, 28/11/2017

 

 

Presentam al·legacions per millorar el decret de protecció de posidònia

 


Més notícies

24/11/2017 El GOB adverteix que la parada de busos d’Inca promoguda pel CTM incompleix el planejament municipal

Sorprèn que el Consorci de Transports de Mallorca ja hagi tret a licitació de les obres d’un projecte que encara no està aprovat.


23/04/2017 El GOB alerta d’un error en la suspensió de llicències per la tramitació del PGOU de Calvià

El GOB se sorprèn de l’anunci fet avui d’aprovació de l’avançament del PGOU sense passar pel Ple i sense esmenar les deficiències advertides pel GOB.


25/04/2017 L’aposta de l’APB pels creuers només té en compte els suposats beneficis econòmics

Arran del darrer informe sobre l’impacte econòmic dels creurs presentat per l’APB, el GOB i Amics de la Terra denunciam que es pretengui posar en valor aquest turisme ignorant l’’impacte ambiental, sobre la salut i sobre la ciutat.

 


Agenda recomanada

 

 

Dijous 30 de novembre, 19:30h. Cabres als boscos de Mallorca, problema o oportunitat? Xerrada del cicle “el darrer dijous”. A la sala d’actes de la Misericòrdia, Via Roma 1, Palma.

 


Divendres 1 de desembre, 19 h. Xerrada: Els voltors de Tramuntana en el segle XXI. A càrrec de Jordi Muntaner i Evelyn Tewes. A Can Alcover, Palma.

 


Diumenge 3 de desembre. Jornada de voluntariat a la Trapa. Com cada primer diumenge de mes, pujarem a la Trapa a fer el matí de voluntariat. Ens trobarem a Palma (per fer cotxades) a les 9h a l’aparcament de l’Ocimax de Palma, a la part de darrera devora el Media Markt, o si vens directament a Sant Elm ens veurem davant el bar Es Molí (avinguda de la Trapa) a les 10h. La jornada acaba a les 14h.

 


Diumenge 17 de desembre, 11h. VIII Pujada al Molí des Castellet. Trobada a la plaça nova de Calvià.

 


 

Perquè la defensa del medi ambient necessita el teu compromís

Fes-te del GOB

 


Segueix-nos! Facebook Twitter


Si has rebut aquest missatge directament des de la nostra organització, en compliment de la la LOPD 15/1999 i de la LSSI-CE 34/2002 t’informam que la teva adreça electrònica forma part d’un fitxer automatitzat amb la finalitat de distribuir comunicacions periòdiques del GOB. Cas que no desitgis rebre més missatges, ho pots sol·licitar aquí. Per a qualsevol qüestió pots contactar-nos aquí.

Dona’t d’alta del butlletí | Dona’t de baixa del butlletí | Visita www.gobmallorca.com| Fes-te soci/a

GOB

Ajuda’ns a seguir impulsant aquesta i altres línies de treball

Notícies relacionades

Darreres notícies