Bolletins informatius

Butlletí, 21/02/2018

 

Amàlia ja és a Mallorca

 

Més notícies

19/02/2018 GOB Mallorca nomina a ENDESA i al Govern Estatal per als premis “European Fossil Fuel Subsidy Awards” per les ajudes a es Murterar

També, i en vistes a la reunió de demà del Govern de les Illes amb Miguel Arias Cañete, Comissari d’Energia de la Unió Europea, esperam que aquest exercici el seu càrrec amb responsabilitat i que demani al ministre Nadal que deixi tancar la central de carbó es Murterar, la peça clau de la transició energètica a les Illes..

 


Agenda recomanada

 

 

Dijous, 22 de febrer, 19:30. Xerrada “el darrer dijous”: Redescobrint la sargantana balear. A càrrec d’Andreu Rotger. A la Misericòrdia, Palma.

 


Dijous 8 de març, 19:30h. Presentació del llibre “Aus de Mallorca”. A la Misericòrdia, Palma.

 

 


 

Perquè la defensa del medi ambient necessita el teu compromís

Fes-te del GOB

 


Segueix-nos! Facebook Twitter


Si has rebut aquest missatge directament des de la nostra organització, en compliment de la la LOPD 15/1999 i de la LSSI-CE 34/2002 t’informam que la teva adreça electrònica forma part d’un fitxer automatitzat amb la finalitat de distribuir comunicacions periòdiques del GOB. Cas que no desitgis rebre més missatges, ho pots sol·licitar aquí. Per a qualsevol qüestió pots contactar-nos aquí.

Dona’t d’alta del butlletí | Dona’t de baixa del butlletí | Visita www.gobmallorca.com| Fes-te soci/a

GOB

Ajuda’ns a seguir impulsant aquesta i altres línies de treball

Notícies relacionades

Darreres notícies