Bolletins informatius

Butlletí, 10/05/2018

 


Ens ajudes a triar els premis Alzina i Ciment 2018? Vota’ls ara!

 


 

Vine a Portocolom al dinar de socis i simpatitzants!

Diumenge 27 de maig tindrà lloc el nostre tradicional dinar de socis, col·lectiu i reivindicatiu, en el que enguany volem donar visibilitat a la necessària i urgent protecció de la posidònia, en un entorn tan emblemàtic com amenaçat, Portocolom.

Si ets soci o simpatitzant, apunta’t ja a un dia festiu i reivindicatiu.

A les 12h amb els nostres companys de la plataforma Salvem Portocolom penjarem una pancarta reivindicativa reclamant protecció per la posidònia. Cas que hi hagi vaixells fondejats sobre posidònia, farem una acció informativa. Si tens piragua i la poguessis dur, contacta’ns.

A les 14h a la Plaça de Sant Jaume es servirà un dinar ecològic tipus bufet a càrrec de na Marta Terrassa, de Terra Bruna. Hi haurà opció vegetariana. Tens els detalls aquí, en el formulari d’inscripció.

A les 16h farem entrega dels premis Alzina i Ciment. La votació és popular i ja pots votar aquí les candidatures.

No t’ho perdis! És imprescindible inscripció abans del 21 de maig.

 

 


Notícies

09/05/2018 El GOB exigeix responsabilitats al PSOE per l’esmena Nadal

L’esmena presentada pel Partit Popular a la Llei d’habitatge que permet l’ampliació del centre Rafel Nadal va ser redactada pel propi Govern.

09/05/2018 La plataforma “Fins Aquí Hem Arribat”, amb FAAVV Palma i Amics de la Terra, proposen 5 mesures concretes per minimitzar la contaminació dels creuers

La plataforma “Fins Aquí Hem Arribat”, amb FAAVV Palma i Amics de la Terra, proposen 5 mesures concretes per minimitzar la contaminació dels creuers.


08/05/2018 El GOB demana al President ensenyat un cop de timó en les polítiques territorials i de carreteres del CIM

S’acaba la legislatura i toca assumir la responsabilitat de la Presidència i la de posar límits al creixement i a les noves infraestructures de carreteres.


07/05/2018 Nou intent de les associacions nàutiques per paralitzar el decret de protecció de posidònia, aquesta vegada de la mà del PP

Demà es discuteix al Parlament una moció que pretén aturar-ne la tramitació amb l’excusa de manca d’estudis suficients.


 


Agenda recomanada

 

Dissabte 12 de maig, 12h. Subhasta de la ciutat, amb vermut veïnal. Al Passeig del Born, Palma.

 

 

Dissabte 26 de maig, 11h. Trobades de reflexió: “Mallorca i habitatge, cap a on ens dirigim? A la casa de cultura de Puigpunyent.

 

 

Dissabte, 26 de maig. Curs de formació “Per entendre el capitalisme”. A l’edifici universitari de sa Riera. Més informació i inscripció a ecocridauib@gmail.com.

 

 

 

 


 

Perquè la defensa del medi ambient necessita el teu compromís

Fes-te del GOB

 


Segueix-nos! Facebook Twitter


Si has rebut aquest missatge directament des de la nostra organització, en compliment de la LOPD 15/1999 i de la LSSI-CE 34/2002 t’informam que la teva adreça electrònica forma part d’un fitxer automatitzat amb la finalitat de distribuir comunicacions periòdiques del GOB. Cas que no desitgis rebre més missatges, ho pots sol·licitar aquí. Per a qualsevol qüestió pots contactar-nos aquí.

Dona’t d’alta del butlletí | Dona’t de baixa del butlletí | Visita www.gobmallorca.com| Fes-te soci/a

GOB

Ajuda’ns a seguir impulsant aquesta i altres línies de treball

Notícies relacionades

Darreres notícies