|
Alertam d’un nou desenvolupament urbanístic a la Colònia de Sant Jordi
|
Més notícies El batlle de Palma, Antoni Noguera, i la regidora d’ecologia, Neus Truyol, conjuntament amb les entitats de la plataforma ‘Per Una Mar Sense Plàstic’ han volgut escenificar el seu suport a les propostes de la futura Llei de Residus balear instal·lant per un dia una màquina de retorn d’envasos davant de la Plaça de Cort. |
Els projectes per construir més pisos, infraestructures o fer més promoció turística motiven el vot particular del GOB contra la proposta del Govern Armengol.
|
Davant de la petició que demà dijous el President vol fer a l’assemblea de batles, el GOB considera que el Consell hauria ara de prioritzar les inversions cap a la recuperació dels municipis afectats per la torrentada.
|
Ahir es va reunir el Comitè Executiu de la Comissió d’Impuls del Turisme Sostenible, en la que el GOB participa.
|
Agenda recomanada
Presentacions a altres pobles: ![]()
[AJORNAT] Neteja de l’Arenal d’en Casat, Son Real. A causa de la previsió meteorològica. En propers butlletins informarem de la nova data. ![]()
![]()
![]()
|
|
|
Si has rebut aquest missatge directament des de la nostra organització, en compliment del Reglament General de Protecció de Dades, la LOPD 15/1999 i la LSSI-CE 34/2002, t’informam que la teva adreça electrònica forma part d’un fitxer automatitzat amb la finalitat de distribuir comunicacions periòdiques del GOB. Aquí pots consultar la nostra política de protecció de dades personals. Cas que no desitgis rebre més missatges, ho pots sol·licitar aquí. Per a qualsevol qüestió pots contactar-nos aquí. Dona’t d’alta del butlletí | Dona’t de baixa del butlletí | Visita www.gobmallorca.com| Fes-te soci/a |
![]() |