Agenda_passat

Divendres 15 de març, 19:00h. Presentació del llibre «Justícia ecològica i drets de la naturalesa».

De la mà de UIB, us convidam a la presentació del llibre «Justícia ecològica i drets de la naturalesa», on tendrem el plaer d’escoltar a la seva autora Teresa Vicente al local del GOB. La xerrada està oberta a tothom i no cal inscripció prèvia. No hi falteu!

Ajuda’ns a seguir impulsant aquesta i altres línies de treball

Notícies relacionades

Darreres notícies