La Plataforma «Menys Turisme, Més Vida» ens torna a convocar a una nova assemblea oberta per continuar organitzant la manifestació del 15 de juny. Us hi esperam!
Dimarts 27 de maig, 19:00h. Assemblea oberta: cap a la mani del 15J!


La Plataforma «Menys Turisme, Més Vida» ens torna a convocar a una nova assemblea oberta per continuar organitzant la manifestació del 15 de juny. Us hi esperam!