Algunes imatges de l’Assemblea Extraordinària de juny

Dijous 18 va tenir lloc una  Assemblea Extraordinària de socis del GOB Mallorca. Durant l’assemblea es varen aprovar les actes de les assemblees anteriors, es varen presentar i aprovar els comptes de l’entitat i la nova junta interina va compartir el full de ruta que guiarà la seva feina fins al desembre. Gràcies a totes les persones sòcies que hi vau participar! I gràcies Miquel Àngel Ballester i Biel Perelló per les imatges.

 

FOTO: Miquel Àngel Ballester.

 

FOTO: Miquel Àngel Ballester.

 

FOTO: BIel Perelló

 

FOTO: Miquel Àngel Ballester.

 

FOTO: Biel Perelló

Ajuda’ns a seguir impulsant aquesta i altres línies de treball

Notícies relacionades

Darreres notícies