Dijous 18 va tenir lloc una Assemblea Extraordinària de socis del GOB Mallorca. Durant l’assemblea es varen aprovar les actes de les assemblees anteriors, es varen presentar i aprovar els comptes de l’entitat i la nova junta interina va compartir el full de ruta que guiarà la seva feina fins al desembre. Gràcies a totes les persones sòcies que hi vau participar! I gràcies Miquel Àngel Ballester i Biel Perelló per les imatges.












